![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hilux mutinaa muutoksistaNäin hassun unen ja sen pohjalta siis... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tähän ketjuun voisi laittaa kyselyt koskien esim. risuista lehdiksi tai lehdistä kierteiksi muuttoksista yms? Hankala selattava tuo "kysy hiluxista" ja viestit taitavat jäädä nopeasti unholaan siellä. Siirretään tai poistetaan tämä jos siltä tuntuu?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ittee kiinnostas tuo etupään muutos lehdistä kierteille. Tukivarret jo löytys, mut nuo jouset askarruttaa ja panhardtanko. mistä vermeestä ne laittaa
![]()
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Läjän romuja et halua pistää? Ainakin 110 runko ja läjän runko passaa leveydeltään jakarien kiinnitys pisteiden kohdalla. panhardille vaan kiinnitys rauta runkoon ja hiukan vahviketta. Jouset tulee omaan myöskin läjästä ( 2" nostavat ) ja iskarit on hodarin vakiot. Tuntuisi ainakikin piisaavaan sisään ja ulos joustoissa ( varret ei taivu lähellekkään niin paljoa kun iskari antaisi ). Sisään jousto pitäs vissiin rajottaa kumeilla? Eli missä läjän orkkis pohjaanlyöntikumit on?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
khyllähän ne kävis jos jostain edullisesti saapi
![]()
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mutkalla etuset ja suorat takana. Kuvittelis että vanhempi koppaseen hiluun vielä helpompi homma.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
niihän sitä vois kuvitella
![]()
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Sama vika mutta jotain jo opittu. Kokeillaan noilla aluksi.
![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
täytynee rueta haaliin osia lissee nii pyssyy emätäki tyytyväisenä
![]()
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#9
|
|||
|
|||
![]() Tukarit...
Parhat etutukivarret löytynee p38 rangeroverista,on pisimmät mitä käytännössä tehdas tekosena löytyy. Niissä on vielä semmonen väistö ettei rengas ota ääriasennossa kiinni tukivarteen. Kantavuutta tais olla 1400jotain kiloa,ei riitä taakse mut eteen riittää 110 hiluksiin ja kuusvitoseen vielä paremmin.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
jotain tuota luokkaa ne painot oli niissä miunki varsissa. lappuki josaki tallesaku löyvy
![]()
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Mites tämä minun uni ja hytti muutokset? Takaseinä veke ja jatkoa.. Meneekö mistään tulkista läpi? Rupesi kiehtomaan evo 52 versiossa toteutettava muutos.
![]() ![]() ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
mulla on 65 akseli putki siistillä panssarilla 50e
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Runnerin takajakarit ei ole kovinkummoiset, niitä en laittaisi. Tietysti jos ne saa edukkaasti mutta ei ne parhaat ole.
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyseessä oli siis kopan yhdistely ei rungon. ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs tämmösellä ratkaisulla saavutetaan? Ostat sen runnerin ja laitat siihen jäykän etuakselin
![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Runneriin ei taida saada leimaa jäykälle akselille? Samoin oma kun on "105" mallinen niin runkokin on lyhkäsempi. Oli pakko paintilla tehä lyhyt 2 ovinen töpö runnerihilux. Aikasta kivan näkönen tuli.. tämä kysymyshän oli vaan teoreettisen mahdollisuuden utelua.. vai oliko sittenkään...
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
Erikoiset rojektit on aina kiinnostavia
![]() Jatka ihmeessä mietiskelyä ja kuvien kanssa tuotkset näkyviin. |
#18
|
|||
|
|||
![]() 10min paintaus ja kuvan käsittely taito 0... ![]() ![]() Edit: Ovet tuossa 10cm liian lyhyet ( 1/1 malli ). Katon leveys täsmää. ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut hitoy : 01.02.2013 22:00 |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Neljä kuppipenkkiä ja takaloosterissa rivakat kiinnitykset kaikille tarpeellisille mukaanlukien joku tolkun säilytys keikkalaukuille? Sopivalla hylly/laatikko/yms järjestelyllä tonne pikkusen ahtaaksi jäävään takatilaan saattais saada tarpeeksi paikkoja asiallisesti karsitulle retkivarustukselle. Nelistään suunnistukseen ja kaksistaan sitten pitemmille reissuille jotta mahtuu teltat ja kaminat sun muut...
Hyvältä näyttää ja kuulostaa, ei muuta kun toteutukseen... Jollei muuten niin 4Runnerista koppa lyhennykseen ja tähän päälle ![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]()
2 paikkaseksi taitais jäädä ellei jotenkin huoltoauto verukkeella saisi yhtä paikkaa lissää mutta epäilen. Muuten joo safari ainesta olisi ( en siis sano että tämmösessä järkeä olisi ). Ei varmasti tulisi samanlaista vastaan.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään hilux taka akseli 4.56 välitys , hilux perä murikka 4.56 | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.10.2012 21:25 |
Myyty -82 hilux takalaita ja -89 hilux konepelti. . | Hilux_TD | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 21.07.2012 19:58 |
Muutoksista ja muutoskatsastuksesta | hjvaltzu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.12.2011 23:19 |
Myydään toyota hilux,RJ . 8" perämurikka, hilux korotus jouset. | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.07.2011 08:30 |
Bertan renkaiden muutoksista (raideleveys) | JiiBee | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 01.12.2006 21:41 |