Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.11.2011, 22:50
Samppi Samppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.06.10
Sijainti: Raahe
Viestit: 140
Perusasetus

Kitkalukon kiristys


Mulla on joku aikaisempi omistaja asentanut tuohon BJ,hin HJ,n kitkalukon taka akseliin. Lukko ei ole pitänyt lainkaan minulla olo aikana. Purkaessa huomasin että joku aikaisempi asentaja oli kasannut jousen päälle tulevan kannen väärin (tapit eivät osuneet reikiin) joten esijännitystä oli 2-3mm alkuperäistä vähemmän.
Eipä ihme ettei pidä hieman kuluneiden levyjen kanssa, vaikka esijännitystä on joskus lisätty prässäämällä jousen alle tulevaa kantta hieman kupille.
Tarkoitus olisi kiristää esijännitystä rikalla jousen alle. Miten vahvalla rikalla tuon saisi pelaamaan, levyt ovat kuluneet alkuperäisestä 2millistä n.1,8-1,85mm,iin ja levyjä on 8 kpl. Järkeilin että 1,25mm rikalla saisin prässätyn kupin kanssa esijännitystä hieman alkuperäistä enemmän, olenko ollenkaan kartalla rikan vahvuuden kanssa vai onko näihin jotain nyrkkisääntöä?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota kitkalukon kiristys Samppi Tekniikka & Jutustelu 1 03.06.2011 21:00
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. karvanoppa Tekniikka & Jutustelu 2 05.09.2010 22:21
kitkalukon vaihto Roffi Tekniikka & Jutustelu 3 28.08.2008 20:54
hj:n kitkalukon välykset?? lepoantti Tekniikka & Jutustelu 0 19.01.2006 15:45
Track lokin(kitkalukon) elvytys/kiristys? HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 5 22.04.2005 15:44


Sivu luotu: 13:42 (GMT +2).