![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Kitkalukon kiristysMulla on joku aikaisempi omistaja asentanut tuohon BJ,hin HJ,n kitkalukon taka akseliin. Lukko ei ole pitänyt lainkaan minulla olo aikana. Purkaessa huomasin että joku aikaisempi asentaja oli kasannut jousen päälle tulevan kannen väärin (tapit eivät osuneet reikiin) joten esijännitystä oli 2-3mm alkuperäistä vähemmän. Eipä ihme ettei pidä hieman kuluneiden levyjen kanssa, vaikka esijännitystä on joskus lisätty prässäämällä jousen alle tulevaa kantta hieman kupille. Tarkoitus olisi kiristää esijännitystä rikalla jousen alle. Miten vahvalla rikalla tuon saisi pelaamaan, levyt ovat kuluneet alkuperäisestä 2millistä n.1,8-1,85mm,iin ja levyjä on 8 kpl. Järkeilin että 1,25mm rikalla saisin prässätyn kupin kanssa esijännitystä hieman alkuperäistä enemmän, olenko ollenkaan kartalla rikan vahvuuden kanssa vai onko näihin jotain nyrkkisääntöä?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota kitkalukon kiristys | Samppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.06.2011 21:00 |
Suzukin sj410 kannenpultin kiristys momentti ja kiristys järjestys. | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.09.2010 22:21 |
kitkalukon vaihto | Roffi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.08.2008 20:54 |
hj:n kitkalukon välykset?? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.01.2006 15:45 |
Track lokin(kitkalukon) elvytys/kiristys? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.04.2005 15:44 |