![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Valmet 1102-79 TD.Myyty MYYDÄÄN Valmet 1102 vähäisen käytön takia perikunta myy hyväkuntoisen työkoneen.Voimaa riittää työkoneiden pyöritykseen tai kärrin vetoon.Ketjut sisältyvät kauppan.Talvihuolto suoritettu,myös polttoainejärjestelmä ja tankki puhdistettu.Hintaa olis 5800 euroa,ja traktori on Mikkelistä n.12 km Lahteen päin. Myyty Viimeksi muokannut pertta : 27.12.2012 09:31 |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vaan,mut eipä taida kylillä kiertävä sairaanhoitaja innostua noin isosta vankkurista.
|
|
|||
|
|||
![]()
Uppia.Talvi tullee,tästä hyvä kone vaikka lumitöihin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hölmömmän näköistä tuolla valmetilla on potilaiden luona liikkua!
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Niin mut on siinä ketjut ja turbo.Tässä tappauksessa hoitajatäti mennee potilaiden luokse vielä toistaiseks Passatilla.Tosin vajaa vetosella.
|
|
|||
|
|||
![]()
Lunta sattaa jo eteläänkin.Tästä voimapeli lingon tai perälevyn eteen. Tarjouksia,vaihtoja.
|
|
|||
|
|||
![]()
No nyt rakkori kaupoille.Talvi tuli,lunta myös.Soittele vaan rohkeasti.
|
|
|||
|
|||
![]()
Uuppija.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ostaja ehdokkaita on ollut ja tarjouksia on tehty.Vielä ei kauppoja.Tarjouksia!!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep-Valmet Wagoneer -79 | KarstaMasa | Maasturiprojektit | 32 | 12.10.2012 19:58 |
Myyty Jeep-Valmet Wagoneer -79 | KarstaMasa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.10.2012 09:55 |
valmet | salamanteri | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 21.12.2010 18:56 |
jeep valmet | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.10.2004 20:51 |