![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() LS koneen yhdistäminen TH-350/400 laatikkoon??Onks joku Suomessa tehny tuollaista, eli LS sarjan alumiini V8 motin yhdistämisen "vanhanajan" Th-350/400 laatikkoon ja mitä muutoksia siihen tarvii? Sopiiko kiinnityspulttijako, Joutuuko vetolevyä muokkaamaan olettaen, että siis käyttää th350/400 lodjun omia turbaaneja. Netistähän varmasti googlaamalla löytyy infoa, mutta ajattelin kysästä, jospa joku olis jo tuollaisen tehny. Toimiiko moottorin oma tietokoneboksi edelleen, vaikka ei ole sähkölodjua piuhojen päässä? Vai pitääks moottorinohjaus hoitaa jollain muulla tavalla. Eli pystyykö hyödyntään esim kolariautosta moottorin ja moottorinohjauksen, vai onko halvempi ja helpompi ratkaisu joku muu?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Voodoo Jeep
Kysy Okalta, sen mustassa "kaatumatautisessa" on just sellainen paketti. 040/5556367
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se ole LT sarjan moottoreita, joka on valurauta lohkolla?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Taitaapi okalla olla joo LT1 se motti.
Itekkin tollasen koneen jostaki bongasin jokin aika sit, tais olla ihan bränd nyy viel, olis gto:hon hyvä moottori.. mut ei vaan nyt oo aikaa eikä rahaa perehtyä siihen laitteeseen. oiskohan tuosta linkistä jotaki apuja? -> http://www.ls1tech.com/forums/automa...0r4-4l60e.html |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Muistaakseni noi TH-laatikot käyvät suoraan LS moottoreihin
jos käyttää laatikon omaa sbc:n turbiinia tarvii adapterin Viimeksi muokannut tare : 20.01.2010 23:48 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vetolevyn reikiä tais joutua vähän smirklaamaan että sai pultit sopiin, ellen ihan väärin muista.
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 Viimeksi muokannut CJ7 : 20.01.2010 23:56 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
LT tai LS, ei sitä kaikkea voi muistaa. Sen takia mulla itellä ei noita nykyhömpötyksiä olekaan, ku en edes kirjaimia muista.
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mitäh onks sulla jossain LS mjoottori?? Kerro heti!!!!!!!!
Taitaapi sopia pienellä vetolevy modauksella.. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .meinaan mun unissani ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Duuni kaveri osti LS1 moottorin ja sen oliko 4l60 sähkölaatikon Ebayn kautta.
Makso paketti romikselta noin 3000€ ja rahdit 600€. Vanhan Camarron keulalle sitä kampeaa. Hienonnäkönen paketti. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Vetolevyn kanssa joutuu jumppaamaan (duunikaveri säättä kyseistä hommaa) suht raskaasti ja sitten tuo turbiinin rakentaminen on aika "mujeva" homma, koska moottorin ohjaus säätää samalla turbiinin lukitusta ABCDE-vehkeiden kanssa...
Tarvii kysellä, miten homma etenee, koska viimeksi kun juteltiin asiasta, niin oli melko ryytyny ukko, koska ruiskun haluais käyttää, vaikka kaasareillekkin olisi sarjoja tarjolla.
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#12
|
||||
|
||||
![]()
vetolevyjä saa eri jaoilla ja ruisku kannattaa korvata jollai aftermarket ruiskulla boxeineen toimii paljon kivemmin ku omasta boxista koplailtu!! laatikon ohjausta kun pitää huijata jos käyttää oman boxin ja se sekottaa koko paketin!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
NP205:n ja NP203:n yhdistäminen? | dodgeman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.01.2010 17:52 |
Ostetaan pto mogin laatikkoon | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.09.2008 17:36 |
Ozin karttojen yhdistäminen. | jack_broken | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 14.02.2008 21:38 |
M7-koneen kytkinkoppa läjän R150F laatikkoon | H_Nietu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.02.2005 15:42 |
osioiden yhdistäminen c&d | jjtp | Chit-Chat | 8 | 11.12.2004 21:19 |