![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hiluxiin iskaritTämä menee vähän off-topiciksi, mutta onhan tuossa Foorumin nimessäkin Off.... Mutta 2 wd (2002) Hiluxiin olis tarkoistus etsiä uudet iskarit ja olen lueskellut täällä että porukalla olisi kaksivetoisistakin kokemuksia. Paremmin autoista tietävä kaveri sanoi koeajon jälkeen että iskarit uusiksi jotta huteruus poistuisi. Mieluummin kaksitoimiset kaasut jotta nimismiehenkiahroissa ja terävissä montuissa tuleva jysähtelevä hakkaaminen vähenisi. Auton alustassa ei ole väljää. Satatuhatta ajettu. Renkaina Michelin Agilis jotka lähtee tämän kesän jälkeen vaihtoon. Laitetaan jotkut ajettavammat tilalle. Ei ole tarkoitus tehdä kivirekeä kun lavalla ei kuljeteta mitään muuta kuin terveisiä ja joskus jotain puusepän työkaluja. Eli jonkinlaista comfort-alustaa ollaan etsimässä. Sitä mitä tuohon nyt voi saada. Minkähän valmistajan pumppuja tuohon kannattaa ostaa?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Laita 1000kg tavaraa lavalle niin kyllä se alkaa tasaisemmin kulkemaan. Ei iskareiden vaihdosta ole hyötyä jos alla on kuorman kantamista varten tarkoitetut jouset. Avuksi ensihätään ottaisin jousipakoista lehtiä pois.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyllä tuokin ajatus on käynyt mielessä että ottaa koemielessä yhden lehden pois mutta vaimennus täytyy saada ensin kuntoon ennen kuin alkaa säätämään. Se on totta ettei tästä hlöautomaista saa kuin vaihtamalla, mutta tehdään se mitä voidaan. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
No niin. Päädyin sitten KYBin kaasuiskareihin jotka tuli tilattua. Kotimaasta ei näy löytyvän tähän maataloustraktoriin vaimentimia. Onneksi on Internjet...
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuskinpa perus-kybeillä homma muuttuu miksikään...
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vähän on mullakin sellainen pelko, mutta jos uudet on reilu satatuhatta vähemmän ajetut, niin luulisin että kallistelu ainakin vähenee.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
entäs ihan alkuperäiset toyota tiskiltä joihinkin tais olla 50e kappale.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tilasin nuo sitten itse ja asennettuna nyt. KYBin Aussien luettelosta löytyi kaasuiskarit myös taakse ja perä on nyt jäpäkkä. Keula saisi olla itse asiassa vähän tukevampikin uusilla, tosin hyvä se on nytkin mutta ei ole varaa juurikaan iskarin pehmetä kuluessaan. Eli seuraavan kerran täytyy yrittää löytää karvan verran jämäkämmät eteen tai sitten joku kertoi Bilsteinin iskarien olevan säädettävät. Ne voisi olla yksi mahdollisuus jos mallistosta löytyy? Onko kukaan kokeillut noita Bilsteinejä Hiluxiin? Etuiskarit näyttävät olevan samat neliveto- ja takavetomalleissa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxiin iskarit. | velmeri83 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2011 18:36 |
iskarit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.08.2008 18:19 |
G:hen iskarit | kimmop | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 28.01.2007 20:07 |
M: BJ:n iskarit | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 01.02.2005 18:02 |
LJ/RJ 70 Iskarit | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.08.2004 19:19 |