Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.04.2007, 06:21
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

patrollin ruiskutuspumppu


Mitkähän mahtaa olla yleisimpiä vikoja ruiskutus- ja siirtopumpussa?

Oireet: tasaisilla kierroksilla "pröpöttää" kuin ei kävisi kaikilla pytyillä ja naftaa tuntuu saavan kun savusta ja hajusta päätellen tulee paljon raakana läpi. Tyhjäkäynnillä ja tosi kovilla kierroksilla savutus lakkaa ja käy hyvin.

Tähän asti tehtyä: tankista tulevan letkun panjoliittimen sisällä oleva sihti putsattu, naftasuodatin, letkut ja letkuliittimet ilmavaivojen poissulkemiseksi vaihdettu, tankki tyhjätty ja tuotu uudet naftat. Tyhjäkäynnillä lennossa kun aukoo suuttimien naftaputkia niin sama vaikutus kaikilla, eli joka putki on ainakin siiloin mukana.

Loppuu konstit vian löytymiseksi...

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
5,7d:n ruiskutuspumppu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 22.08.2007 11:20
patrollin sähköt padola1 Tekniikka & Jutustelu 3 17.04.2007 19:46
M: Toyota LC 5-syl moottorin ruiskutuspumppu A-P O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.08.2006 10:54
patrollin suuttimet boozer Tekniikka & Jutustelu 0 27.01.2006 16:14
patrollin takavalot O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 25.01.2006 18:00


Sivu luotu: 19:43 (GMT +2).