![]() |
patrollin ruiskutuspumppu
Mitkähän mahtaa olla yleisimpiä vikoja ruiskutus- ja siirtopumpussa?
Oireet: tasaisilla kierroksilla "pröpöttää" kuin ei kävisi kaikilla pytyillä ja naftaa tuntuu saavan kun savusta ja hajusta päätellen tulee paljon raakana läpi. Tyhjäkäynnillä ja tosi kovilla kierroksilla savutus lakkaa ja käy hyvin. Tähän asti tehtyä: tankista tulevan letkun panjoliittimen sisällä oleva sihti putsattu, naftasuodatin, letkut ja letkuliittimet ilmavaivojen poissulkemiseksi vaihdettu, tankki tyhjätty ja tuotu uudet naftat. Tyhjäkäynnillä lennossa kun aukoo suuttimien naftaputkia niin sama vaikutus kaikilla, eli joka putki on ainakin siiloin mukana. Loppuu konstit vian löytymiseksi... Note! This message was posted anonymously! |
Suuttimet tsekattu ?
E: Ei prkl onnistu kirjottamine. Edited by - Samsonite on 20/04/2007 08:06:44 |
Muita ehdotuksia? Suuttimia ei oo viä tsekattu, mut toimisko noi tyhjäkäynnillä ja isoilla kierroksilla, mut jättäis pyttyjä pois pelistä siltä väliltä olevilla kierroksilla?
Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 00:48 (GMT +2). |