![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() etuakselin asennusta painajainentarkotuksena oli laittaa lj:n suorat varret etuakselille ja vielä akselin päälle se ei oikeen vaan onnistunu ja 4x4 labsin varret joilla raidetanko akselin takapuolelle pahasti tuli tielle tuo öljypohja ![]() se on muuten noin 7mm lyhkäsempi tuo suora varsi mitä koukku malli niin ja jos tässä autossa vie akselia 10cm eteenpäin pohjaan lyönnissä osuu tehostajaan niin ja tehostajaa ei voi viedä eteenpäin koska 1cm väli nyt vinssin moottoriin että sellanen asennuspäivä oisko jollakin ideoita
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nii mikä tuossa ny meni pieleen kun ei kuvista selviä.???
Se että niitä raidetako taakse systeemejä yritetään asentaa raidetanko edessä malliin???? Ja mikä auto ?? 81" chevy caprise vai mikä?? Ja vielä kerran että näkeehän sen jo silmälläkin ettei akseli ole sinnepäinkään kohallaan, jos sen pitäisi osua kumityynyyn.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 05.06.2011 22:47 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko öljypohjan uudelleen muotoilu mahollista? Etureunasta pohjaa lähemmäs kampiakselia jne..
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Miten olis siirtää pohjaanlyöntikumi siihen tehostimen kohdalle riittävän alas?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
öljypohja on aika hankala siitä vois sen 20-35mm pystyä viipaloimaan mutta sitten on öljypumppua yms takana.
tuo pohjaanlyönti kumin korottaminen kävi kyllä mielessä tai akseliin tehdä sellanen vastin joka olis hiukan korkeammalla tehostajan nostamista tässä koko illan miettiny nostais oikeen reilusti 70mm korkeamalle niin että sektorivarren alaosa olis runkopalkin alareunan kanssa tasalla sitten tekis runkopalkkiin oikeen kunnolla tilaa sektorivarrelle tai voi olla helpompi luovuttaa ja laittaa tangot etupuolelle akselia. niin ja tämä autohan oli toyota bj40 ja kuvassa 3 on akselia tuotu 10cm eteenpäin keinotekoisesti koe mielessä . |
#6
|
||||
|
||||
![]()
eikäs dynan koneessa ole sellanen matala öljypohja käykö sellasesta pohja ja öljypumppu suoraan tähän vanhempaan malliin
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Seuraavaks sulla on sitten raidetanko haraamassa perämurikkaan... Miks ei vois tehä normaalisti ja laittaa etupuolelle? Eikä ne tukivarretkaan akselin alla paljoo haittais.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lainaus mese.fi harrastesivuilta, MB painajainen | pee | Chit-Chat | 9 | 19.04.2008 11:58 |
Raskaan kaluston kuljettajien painajainen. | Bruno | Chit-Chat | 18 | 18.03.2007 16:50 |
Työmatka kuin painajainen | Ex_inkkari | Chit-Chat | 19 | 24.05.2006 00:32 |
Kanabiran painajainen | Kanabira | Rakas Päiväkirja | 1 | 28.09.2005 18:11 |
painajainen | kumikana | Rakas Päiväkirja | 2 | 21.11.2003 16:44 |