Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.12.2009, 21:43
ISO-A ISO-A ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.05.06
Sijainti: Nivala, Finland.
Viestit: 265
Perusasetus

Patrol kytkin ja öljypumppu kysymystä


Velipojalla tuossa pikku patukka rojekti ja sellasta alkoi miettiin et onkohan vapari sd33:a koneessa sama öljypumppu kuin turbo versiossa!?Arveli sellasta et riittääkö vakio pumpun tuotto kun laittaa suht isoilla öljykanavilla olevan turbon vai meneekö kierto liian väljäksi ja paine putoaa varsinkin tyhjäkäynnillä liian alas!... turbo on garretin gt 40!

Ja sit sellasta et mistäkähän löytys patukkaa sopiva sintteri kytkin joka pitäs varmasti vähintään +200hv:ssa ja mahdollisesti enemmänkin!!?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Patrol 3.3 turbo kytkin sarja Offijäbä O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.06.2008 16:00
LJ.n öljypumppu Micco Tekniikka & Jutustelu 0 07.04.2008 06:56
Rangen öljypumppu Range-79 Tekniikka & Jutustelu 2 26.06.2006 04:27
Rover V8 öljypumppu Traveler Tekniikka & Jutustelu 0 13.05.2006 21:12
öljypumppu Vuosimallit 1968-1982 2 04.04.2003 03:01


Sivu luotu: 15:18 (GMT +2).