![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Huoltoautokriteerit kiristyneet?Kävin tuossa leimaamassa N1-huoltoauto LäJän ja siellähän tuli mutinaa aiheesta viilapenkki. Auton on tuotu Sakuista 2008 tai 2009 ja muutos- ja maahantuontikatsastettu suoraan huoltoautoksi maininnalla "autossa työkalulaatikko työkaluineen". No siellä on nyt ollut vanerinen loota ja siellä sitten pyörii muutama lenkkiavain. Mutta viilapenkkiä ei ole ollut koskaan eikä sitä ole otteessakaan, mutta nyt se pitää kuulemma laittaa, koska Trafin ohjeen mukaisesti huoltoautossa kuuluu olla 1) työkalulaatikosto, 2)työkalutarvikkeet ja 3)LAITE huoltotoimintaa varten. LAITE voi olla kompura, hitsauskone tai tässä tapauksessa sitten kympin viilapenkki. Onko 2013 tullut jotain tiukennuksia koska viime vuonna (ja ilmeisesti edellisinäkin) katsuri katsoi että loota oli paikalla ja sillä selvä? Ainiin ja leimalla savuarvo 0,16. Taitaa olla kone tikissä... ![]()
__________________
Tiäräksää tuanoi |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sitten on muutamakin katsuri mokannut maahantuontikatsastus mukaanlukien. Jotenkin kyllä olen netistä ymmärtänyt ettei se viilapenkki ole mikään must, mutta mistä näistä tietää. Nyt siellä on sitten sellainen systeemi vanhaan turvavyökiinnikkeeseen pultattuna.
__________________
Tiäräksää tuanoi Viimeksi muokannut vartiainen : 11.06.2013 14:49 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ite oon aina laittanu leiman ajaksi viilapenkin jonkun satunnaisen kasimillin pultin alle yhestä nurkasta ja ottanu leiman jälkeen pois.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ja osaa sitten vuosimallista riippuen olla yhtä kallista rulettia kuin pitää pehmeitä penkkejä lankkufarmissa....
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eipä maha trafilla lukea lapuissa että viilapenkki pakollinen, tainnu olla katsurilla vaan väärä tulkinta tai joku viilapenkki fetissi
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toki tullauspäivä/käyttöönottopäivä yms voi vaikuttaa alentavasti useita tonneja.... siis en haluais olla "vero vartija" mutta tuo verottaja on niin kylmä ja kohtuuton kansantajussa, että jos edes yksi harrastaja säästää muutaman tonnin veroja tonnin autosta, siis jotka ovat ulosottokelpoisija.... |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kympin yleismittari sinne lootaan niin tulee sähkömiehen huoltoauto
![]()
__________________
- eskimo kaenuusta |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei oo mitään tiukennuksia tullu. 0,16 eli kone nälkäkuurilla, soppaa se haluis lisää. ![]() |