Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.03.2010, 21:14
jantteri jantteri ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 27.03.10
Sijainti: Hammaslahti
Question

Eri merkkiset avolavat - vertailua/tietoa

Hei!

Olen uusi tällä foorumilla, joten pahoittelen jos tällainen keskustelu on jo käynnissä (hakuakin tuli kokeiltua).

Elikkä itse asiaan. Tässä uutena kiinnostuksen kohteena jostain kumman syystä on tullut nuo avolavat. Eli kun olen uusi näissä tämän tasoisissa laitteissa/vehkeissä niin tietotaito olisi tarpeen. Kun nyt on vaan näitä niin sanottuja "vajaa vetoisia" pihassa niin edestä ruopivia ja takaa tuuppivia.

Eli ensimmäisenä olisi tuollaisen hankinta, niin tuossa selailin myynti-ilmoituksia niin luonnollisesti erimerkkejä tuli vastaan, eli mikä merkeistä on ns. "hyvä" jos vertaillaan esimerkiksi varaosien saatavuutta, huoltojen määrää, varaosien/huoltojen hintoja.

Olen tuossa nettiautossa katsellut tuollaista Nissan King -avolavaa (siinä -90 lukuisia, eli ei mitään hirmu uusia), eli onko tuollainen mistään kotoisin? Ja hakua kun käytin niin Toyotaa suurinosa suosisi. Ja ainiin bensa vaiko dieseli? Ja näiden kulutuksia hieman? Ja tekeekö tuollaisella perus Kingillä missä on 2.4 litrainen bensakone mitään? Tarpeet mihin tarviisi, että pääsisi eteen ja tarvittaessa taaksekkinpäin ja joskus käyttää nelivetoakin

Kiitos niille jotka haluavat jakaa kokemuksia ja tietoja hieman tällaiselle aloittelijalle.
T. Janne

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan AsuntoVaunu VM:90-05 Kaiken Merkkiset ja kokoiset huomioidaan ranto3 O/M/V Ajoneuvot 0 12.11.2009 11:23
Vertailua:Toyotan omat vai ARB:in lukot? Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 24 29.10.2007 14:53
Dieselit: hj ja patrol vertailua tikpe Tekniikka & Jutustelu 5 18.07.2007 00:16
160:n Patrollin korkeus!Vertailua tarvittaisiin.. makkus Tekniikka & Jutustelu 0 16.08.2006 11:44
"O" GAZ merkkiset iskarit hakusessa! Kimple O/M/V Muut 0 05.01.2004 13:01

Sivu luotu: 13:24 (GMT +2).