![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitä pitäisi tietää pätkä pajeron ostajan ?Eli mitä kannattaisi tarkistaa kun on menossa ostamaan pätkä pajeroa ? Vaihelaatikko on ilmeisesti yksi heikko kohta mutta mitä muuta ??
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Rungon numero joka on noin takapyörän kohdilla apparin puolella. -Kansi (mittarissa n.500 000km) No tossa on jotain juttuja mitä tuli mieleen.
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos et omista hitsauskonetta, muutamaa neliötä peltiä ja hirveästi harrastusmieltä ni unohda koko pajero. Ja sit vielä jos jaksaa kuunnella kaikkien heitot citymaasturista ni hyvin menee.
Ja itse ajan -83 pätkä pajerolla. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan riippuu aika paljon minkäikäisestä on kyse.
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vanhasta. Olikohan vuosimalli 83 Hitsauskone löytyy ja siinähän on mainio syy ostaa parempi sitten
![]() Miten on 2.3 td koneen laita onko se toimiva moottori ? Auto tulisi aika vähälle käytölle kun tarkoitus olisi ajella vaan metsällä ja marjassa lähimaastoissa. Onko nuo muuten katsastettu yleensä minkälaiseksi ajoneuvoksi että miten diesel vero ? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ja n.kuskin jalkatilan alta kannattaa kurkata "sisäpuolta" runkoaisasta ettei oo polttoaine/jarrulinjat(kummatkos sielä nyt kulkee??) muuttunu runkon kiinnikkeeks Vaik toisinpäin pitäs olla...
Tämmänen tuli mielee näin parin kaljan päälle...
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mistä selviää millä laatikolla auto on kun olen ymmärtänyt että noita on cantterin laatikolla (parempi) ja sitten heikomalla (alkuperäinen ?)?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Käyppäs kuikkaan tuolla Mitsubishi palstalla, siellä on paljon juttu Pajeroista.
Tässä hieman listaa mitä itse huomasin Pajeron omistaessani: - ruosteviat, kuten jokaisessa vanhemmassa autossa - vaihdelaatikkoviat varsinkin noissa vanhemmissa, IC:ssä eli -89-90 tuli se vahvempi - startin hammaskehä ja starttiongelmat yleensä - laturi - sitten ne kansiviathan noissa on todella yleisiä, tähän joku sanoo että kaikissa alumiinikansissa, mutta kyllä niitä Pajeroissa on tod. paljon. - enkä kyllä muutenkaan ylistäisi tuota Pajeroa maastoautona |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tuosta kansihommasta täytyy kyllä sanoa että siihen auttaa kovasti kun kovan ajon jälkeen antaa koneen pyöriä tyhjäkäyntiä että lämmöt tasaantuu (tekee myös turbon kestolle ihmeitä) samoin kun että pakkasilla antaa koneen pyöriä lämpimäksi ennen repimistä. Ja tietenkin että jäähdytysjärjestelmä toimii ettei suotta keittele konetta. Tuolla reseptillä nuo kannetkin kestää ihan ok.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan O:Pätkä Pajeron kori | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.09.2008 09:31 |
M: Pätkä Pajeron osia | Janex | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 07.04.2007 16:45 |
M:Pätkä Pajeron Levikkeet | PL | O/M/V Muut | 1 | 27.09.2005 12:15 |
Ostajan markkinat | Firebird | Vuosimallit 1984-1996 | 5 | 11.02.2005 08:13 |
Ostajan markkinat | Janne | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 13.06.2002 22:17 |