![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Lava-auton korinkorotus KCKyseessä nyt nissan King 4wd -88. Miten lava-autojen lavoja on yleensä korotettu? Laitetaanko vain kiinnityspisteiden väliin korotuspalikat vai myös niiden tukienpäälle jotka ainakin Nissanissa on siinä välissä välissä- puolessa välissä lavaa. Ajattelin 2" korottaa, koska ymmärsin että 3" on turhaa. Saa kommentoida. Saa antaa myös muita korin korotus ohjeita. Myös vääntösauvojen irroitus ohjeet tervetulleet, pitäsisi muutama sentti korottaa mutta säädöt on tapissa kuluneiden sauvojen takia. Auttaako jos irroittaa sauvat ja pyöräyttää eri kohtaan? Auttakaa aloittelijaa joka haluaa metsään ajelemaan! Nissan King 2.5d 4wd Edited by - Erion on 11/07/2007 14:00:38 Edited by - Erion on 05/09/2007 11:29:43
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux -93 korinkorotus | Maasturiprojektit | 2 | 09.07.2007 21:59 | |
HJ:n korinkorotus ongelma | juhasiren | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.01.2007 21:52 |
Jeepin korinkorotus | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.05.2006 07:15 |
Blazer korinkorotus | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 23.10.2005 11:50 |
blazer korinkorotus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2005 16:29 |