Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.10.2016, 08:07
Väkkä Väkkä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.12
Sijainti: Paimio
Viestit: 66
Perusasetus

Patrollin ahdot hukassa.


Olisko täällä jollain hyvä idea missä ahdot luuraa.?
Tätä on nyt tutkittu ja mietitty päät kipiäks. Ahdonalaiset ei ilmeisesti pelaa ollenkaan kun säädöllä ei ole mitään merkitystä eikä puske mustaakaan kun ahdin lähtee mukaan. Pumpun pääty avattu ja siellä kaikki näytti olevan kunnossa ja liikkui hienosti. Perus syöttö on täysillä ja vain se vaikuttaa kulku puoleenkin. meni syötöt täysillä myös käryistä läpi leimalla hienosti. Ei pätki ei rötäile ja kulkee ja toimii joka päiväsessä ajossa mutta kulkupuoli on hieman hidasta. aluksi oli 0.3 mutta hukkaportin säädöllä aivan piukkaa sai 0.5-0.6
On vaihdettu suodatinta ja jalkaa ja siirtopumppua ja koitettu kahdella pumpulla.
Mitenkä tuolla pumpun sisällä mahtaa helyt liikkua tai pitäis liikkua onko jollain käryä kun en oo räjäytyskuvaa nähnyt moisesta.
On tääki ku ostaa vakio kuntosen patun mistä piti helposti ja nopeesti saada tekniikka siirrettyä vaparin tilalle mut ei se nyt sit taaskaan mennyt niinku strömsöössä. Joskus oli 2.8 turbo ja se oli tosi ilonen kulkemaan ja pihisi ja puhisi mutta tää 3.3 turbo ei juuri vaparia paremmin kulje.

Ps. vapari kaikkineen tekniikoineen olis myynnissä edullisesti runkoineen ja soa akseleineen. Ja ostetaan tähän sopiva palikka jos jollain sattuu oleen myydä, esim. pumppu mikä varmaan alkaa olla kohta ainut mikä voi rikki olla. tai ahdin. jos jollain valmis sarja isomalle niin kiinnostaa ja mut muuten ei olla mitään teho peliä tekemässä vaan riittäis ku sais edes vakio voimat ulos sieltä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.10.2016, 09:17
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.528
Perusasetus

-Oletan että normaali polttoainehommat on katsottu ja ainetta tulee pumpulle asti kunnolla.
-Mites kaasuvaijerin säätö, kääntyykö syöttöpumpun kaasuvipu rajoitinruuviin saakka.
-Myös rajoitinruuvin säätö jos on joku joskus säätänyt.
-Sammutinvivun säätö, jos on sähköinen sammutin paikoillaan, ettei olisi hiukan sammutin päällä.
-Imusarjassa on semmonen "varoventtiili" joka aukeaa muistaakseni jossain 0,6 paineessa.
Sen vois poistaa jos ei ole jo tulpattu.

Kaverilla oli joskus -87 vapariPatrolli ja oli muuten nuhainen peli. Tais kulkee piiitkän kiihdytyksen jälkeen juuri ja juuri 110. Syytä nuhaisuuteen ei keretty löytää kun myi pois. Kokeiltiin toisilla suuttimillakin mutta ei ollut mitään vaikutusta. Oma -81 oli silloin vielä vaparikoneella ja otti huippuja 140 jolloin loppui välitykset kesken.
__________________
Marko

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.10.2016, 13:28
Väkkä Väkkä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.12
Sijainti: Paimio
Viestit: 66
Perusasetus

Kai maar se löpöä saa ku moneen kertaan vaihdettu suodatinta ja jalkaa ja kokeiltu kahdella siirto pumpulla.
Kaasu vipu kääntyy kyllä kokonaan ei vaikuttanut vaikka ruuvas rajottimen kokonaan auki.
sammutin ei jää päälle eikä toimi ilman sammutintakaan yhtään paremmin.
varoventtiili tuli jo hitsattua umpeen.

Tää kulkee sen 100 mittariin sit ei jaksa kovempaa mennä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.10.2016, 13:54
karvanoppa:n Avatar
karvanoppa karvanoppa ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.05.07
Sijainti: Pilkanmaa
Viestit: 2.282
Perusasetus

Millanen pakuputki? Ettei olis äänenvaimentaja romahtanut sisältä ja ahdistaa?
__________________
KYM#5
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.10.2016, 18:09
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Onkohan pumpun ennakot kohdillaan vai onko liian myöhällä?
Jos myöhässä niin ei syötön ruuvaamisesta ole iloa.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 31.10.2016, 19:26
Väkkä Väkkä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.12
Sijainti: Paimio
Viestit: 66
Perusasetus

Putki on ahtimelta 3" ilman vaimentajia.
Tuota ennakon säätö on ollu mielessä mut sen vois koittaa vaikka huomisella tehdä tänään säätelin aikani venttiilejä kun sai mitata senteissä välykset. Käynti muuttui kivasti mutta kulkupuoli on laiskaa edelleen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.10.2016, 19:42
Väkkä Väkkä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.12
Sijainti: Paimio
Viestit: 66
Perusasetus

-eikös tuota pumppua käännetä koneeseen päin että saa aikasemmalle. Nyt ku alko oikeen miettiin niin saattaa olla myöhässä kun saa melkosesti startata ennenku käyntiin lähtee. aikasemmin (eri kone paikalla) läks niin nätisti ku hieman avaimelle näytti edes sormea
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pajeron ahdot Pätkäpajero 74 Tekniikka & Jutustelu 12 26.04.2013 22:57
Pajeron ahdot... jyrden Tekniikka & Jutustelu 10 29.01.2012 21:31
Pajerosta ahdot hukassa japanian rauta Tekniikka & Jutustelu 8 10.05.2009 20:13
Patrollin sähkö hukassa Offipiru Tekniikka & Jutustelu 2 30.09.2008 16:19
ahdot? toppa Tekniikka & Jutustelu 36 27.04.2005 20:49


Sivu luotu: 06:53 (GMT +2).