Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.06.2013, 08:21
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Nestekaasutekniikkaa


Tämä ei nyt suoraan ole offroadiin liittyvää, kun noilla nestekaasuvehkeillä ei ole suomessa juurikaan käyttöä autoissa, mutta kun tuli hankittua tuollainen kaasukäyttöinen trukki ja en saa sitä käymään:

Onko kenellekkään tuttuja laitteita nuo höyrystymet? ja miten pitäisi vian etsintä näissä suorittaa.

Tuntuu ettei saa kaasua. Pitäisikö kaasun olla letkusta tullessa nestemäistä vai höyryä, jos käyttää höyrystimelle menävää putkea irti ja avaa kaasupullon hanaa?

On siis noin -70 vuosimallin Towmotor 510PG Continentalin 162cid moottorilla, kaasupullo takana kyljellään (ajoneuvopullo) josta letku ylivirtaussuojalle, siitä jatkuu kupariputkella pakosarjalle josta kuvan "höyrystimelle"



josta edelleen kaasuttimelle (myös bensakäyttö).

Startatessa ei tule kaasun hajua.

Kipinä tulee ja kaasua pullossa ( kahdella kokeiltu ja hölskyy sisällä)

Laite lämpimässä hallissa säilytetty. Konetta ei tietääkseni ole käytetty bensalla koskaan.

Tyyppikilpi höyrystimestä.



Regel + Messtechnik G.M.B.H.
Model D100b

__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 01.07.2013 20:47
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 19:24 (GMT +2).