![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() NestekaasutekniikkaaTämä ei nyt suoraan ole offroadiin liittyvää, kun noilla nestekaasuvehkeillä ei ole suomessa juurikaan käyttöä autoissa, mutta kun tuli hankittua tuollainen kaasukäyttöinen trukki ja en saa sitä käymään: Onko kenellekkään tuttuja laitteita nuo höyrystymet? ja miten pitäisi vian etsintä näissä suorittaa. Tuntuu ettei saa kaasua. Pitäisikö kaasun olla letkusta tullessa nestemäistä vai höyryä, jos käyttää höyrystimelle menävää putkea irti ja avaa kaasupullon hanaa? On siis noin -70 vuosimallin Towmotor 510PG Continentalin 162cid moottorilla, kaasupullo takana kyljellään (ajoneuvopullo) josta letku ylivirtaussuojalle, siitä jatkuu kupariputkella pakosarjalle josta kuvan "höyrystimelle" ![]() josta edelleen kaasuttimelle (myös bensakäyttö). Startatessa ei tule kaasun hajua. Kipinä tulee ja kaasua pullossa ( kahdella kokeiltu ja hölskyy sisällä) Laite lämpimässä hallissa säilytetty. Konetta ei tietääkseni ole käytetty bensalla koskaan. Tyyppikilpi höyrystimestä. ![]() Regel + Messtechnik G.M.B.H. Model D100b
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 01.07.2013 20:47 |