![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Volvo 850 häkäpäästöt. LEIMA TULI!Ostin tommosen -94 Volvo 850. 10 venttiilin bensakone 2.4 vapari. Tarkoitus oli että saa offikulkinetta rassata huoletta ja pääsee liikkumaan jollakin muulla autolla huoletta ![]() Konttorilla selvis että on veroja maksamatta (40€) ja kun ne oli maksettu, niin tuli katsurilta vielä hylsy häkäpäästöistä. Arvo oli jotain 8 kun olisi saanut olla 0,3. Tämä siis kierroksilla. Onko mitään vinkkejä mistä aloittais? Tänään varmaan luvassa kaasuläppäkotelon putsaus, uudet tulpat ja ilman- ja bensansuodatin. Ei viittis heti kiirehtiä ostamaan kalliita osia, vaan jos aloittais huokeammasta päästä.
Viimeksi muokannut lazyjonez : 13.11.2014 11:08 Perustelu: muutos auton tilaan. ongelma ratkesi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Niin ja tosiaan antoi vikakoodin "tps-sensor signal too low" mutta voiko tuo kaasuläppä anturi vaikuttaa noin paljon häkäpäästöihin?
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Anyway se asennontunnistin on helppo mitata yleismittarilla iilman irroitusta, potikan pitäisi antaa tasaisesti muuttuvia ohmilukuja ääriasennosta toiseen kääntäessä. Rikkinäinen potikka näyttää mitä sattuu, eikä sitä saanut elvytettyä. Itse löysin lisäksi edellisen mutkan takaa jäisen vesiklimpin mikä olisi sulaessaan luultavasti rikkonut uuden anturin jollain aikavälillä. Anturi on suht edullinen ja nopea vaihtaa. Samalla kun tutkailet sitä niin kannattaa nykäistä se liekkilukko matkoihinsa jos moinen edelleen putkessa rähmäisenä nököttää. Pahoittelut jos edellä olevassa on asiavirheitä, en ole minkään sortin automekaanikko mutta tuollaisen kasipuolikkaan sielunelämään ehti jollain tapaa tutustumaan ennen nykyistä kulkinetta. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki mahdolliset lisärikastukset (what ever) päällä jos kerran CO 8% eli reilusti yli ajokieltorajan. Raakana pukkaa nieluun niin paljon kun ruutta kehittää.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joo käsittääkseni tuossa on ideana se, että kun tietokone ei saa infoa siitä missä asennossa kaasuläppä lötköttää, niin se työntää varmuuden vuoksi sen verran paksua soppaa ettei mennä vahingossa laihalle. Viisaammat saa korjata jos meni hutiin.
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joo, Vulvasta mitään en ymmärrä, mutta yleensä laittaa rikkaalle, ettei mene laihalle ja riko mäntää/ventiiliä, bensa on ja katti on halvempaa kuin koneremppa!!
__________________
Killing time is not murder |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pari vuotta sitten meni omasta vastaavasta asento anturi ja tavaraa meni läpi sen verran että takana tulijat huomasi moottoritie nopeuksissa kun kaasua sattu painasemaan. Vaihdoin tilalle tarvike anturin (oiskohan ollut motonet) joka pelas viikon.Toinen tarvike anturi ei toiminut ollenkaan. Wetterin tiskiltä haettu on toiminut näihin päiviin asti eli suosittelen alkuperäistä anturia.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Homma selvis ja halvalla vielä! Kävin eilen yheltä korjaamolta ostaan talvirenkaat, ja mainitsin asiasta, niin tuumas vaan että laitetaan mittari kiinni ja huudatetaan päästölaput pihalle. Sano vielä että ei maksa mitään jos ei saada läpi. Katti varmuudella lämpimäksi ja kierrosten laskiessa alas päin, laput pihalle oikeiden kiekkojen kohdalla ja avot LEIMA TULI
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Päästöt nyt kannattee muutenkin ottaa aina muualla kun konttorilla. Saa kerralla läpi ja on mahdollista myös säätää / yrittää useammasti samaan hintaan.
__________________
----------------------------------------- Suzuki-mies varmistaa pultitkin hitsaamalla. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Taannoin yhden konttorin lähellä sijainneen korjaamoukkelin kanssa juttelin ja tämä kertoi että heille tulee ihan säännöllisesti testeistä pompanneita jonkun mallin bemareita testiin. Pakoputki oli jotenkin sen mallinen ettei testerin letku istu leimalla riittävän hyvin ja laite valittaa jäännöshapen määrästä. Olisi hauska tietää minkä verran pomput vähenisivät, jos jälkitarkastuksesta ei saisi veloittaa.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() hoh hoijaa.Lainaus:
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Volvo 850 | Kaihalkid | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 13.09.2014 22:15 |
Myydään / Vaihdetaan Volvo 850 -95 | Taximan | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.01.2012 14:58 |
Hiluxin katsastus itse rakennetulla lavalla.kokemuksia? Hylätty tuli | S.K | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 22.05.2011 21:15 |
Ostetaan volvo 850 kirjoja | porro1 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.11.2010 21:55 |
M: Volvo 850 | Olkku | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.11.2007 21:59 |