Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.12.2014, 19:08
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Helvetin vanhat renkaat.

Ostin tuon jeepin vissiin 4-5 vuotta sitten, ja silloin se myyjä sanoi että ne talvikumet mitkä on alla, on semmoset mitkä se nyppäs romukasasta, kun joku oli ne sinne nakannut (Aurorat!). No, minä en sitten o köyhänä niitä ruvennut muuttelemaan, etenki kun tuo auto on pari viimetalvee ollut pukeilla, ja vasta keväimellä aina otettu käyttöön. No sen verta kuitenkin tullut lumessa ja jäällä ajeltua, että oon miettinyt sitä kun aina Jeepin etenemiskykyä jotkuin hehkuttaa, että ei se minusta niiiin kummonen nyt kuitenkaan ole. Et ainakin miun edelliselle Land cruiserille häviää, ja melkein jopa avolava isuzulle joka mulla joskus oli.

Mutta tänään kun oli aika mielenkiintoinen, lähes haasteellinen keli, niin tuli tehtyä semmonen todellinen testi.
Läksin nimittäin mökille, tarkoituksena vähän juoksuttaa koiria ja samalla verryttää autoa, kun se on nyt vuoden seisomisen jälkeen vähän tahmee vielä.
Ajelin muutaman kilsan ja käännyin takasin, koska oli niin pliukasta, ettei meinannut kestää tiellä millään ilveellä, puhumattakaan siitä, että ois saanut vauhdin pois risteyksiin!
Vaihdoin sitten kotona alle tuon käyttis transportterin, jossa on ihan uudet Gislavedit nastoilla, ja kas kummaa, siellä oli ihan normaali keli.
Ei ollut yhtään liukasta eikä mitään. Voi ajella ihan norminopeudella ja jne, ja risteyksissäkin oli ihan hyvä hiljentää nopeutta ja jopa pysähtyä.

Eli todellakin. Vaikka renkaissa on kaikki nastat tallessa, ja kuviota ihan laillisesti, niin jos ikä on täynnä, niin se on täynnä. Olenhan minä tämän tiennyt, mutta tuo oli jotenkin taas niin hyvä mieleenpalautus ettei tottakaan.

No, ens viikolla sitten rengaskauppaan, jos vaan keksin mitkä kumet sitä ostas? Olen jo vakaasti päättänyt merkin, ja monta kertaa, ja joka kerta muuttanut mieleni Kun aina lukee jonkun topikin, jossa joku kehuu omia renksujaan. Ja se koko... se sitten kanssa on yks saatana vielä Kun en kuitenkaan osta offi renkaita vaan ihan normi 235 75 15. mut jos kuitenkin ostas Malatesta Kaimanit 225 75 15, ne ois halvemmat ja niitä sais paremmin, tai jos kuitenkin General garpperit, vai sittenki jotkut Gislavedit tai jos jotain muuta vaikka kiinalaiset.

Perkele mikä suo...

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kitkat, nastat vai vanhat M+S-renkaat talveksi? Shuttle Tekniikka & Jutustelu 2 11.10.2004 15:26
Helvetin vatsatauti mika Rakas Päiväkirja 1 13.02.2003 23:32
Mikä helvetin maroo? Lars Bullshit 0 08.08.2002 12:56
Helvetin hyvä paukku. tuska Drinkit 0 14.02.2002 16:15

Sivu luotu: 19:02 (GMT +2).