Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.11.2012, 08:18
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Kaasuttimen säätöä


Tietääkö joku jotain paikkaa PK-seudulta tai jostain lähiseudulta missä vielä säädettäisiin kaasutinta? Ranskalaisella kun ajaa niin pitää olla joku toinen menopeli millä pääsee aina liikenteeseen, mutta siinä on kaasutin mikä on vähän epävireessä. Sitä pitäisi säädellä. Kovin moni huolto ei tuota nimittäin enää osaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.11.2012, 16:44
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

Eikös täälläkin joku joskus maininnut sellaisen puljun kun kaasutinpaja tms. nimensä mukaan huoltavat kaasuttimia. Tai sitten kannattaa kysellä jostakin moottoripyörä tai pienkone korjaamosta josko tekisivät tai tietäisivät kuka tekee.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.11.2012, 21:07
p0hamala p0hamala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.11
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 145
Perusasetus

Mitäs siinä pitäisi säädellä?
Onko auton orkkiskamaa vaiko jonkin sortin hipo?

T/P
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.11.2012, 09:27
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Lamda-anturi pakoputkeen ja sen avulla tyhjäkäyntiseos ja pääsuuttimien valinta kohdalleen, Kaasuttajan valmistajan ohjeen mukaan kohon säätö, Tarpeeksi suuri kiihdytyspumpun suutin...Eikai siinä mitään sen ihmeellisempää voi olla, Tietysti kaasuläppä pitää säätää niin että tyhjäkäyntipiiri on käytössä eikä tyhjäkäyntiä hoideta liian suurella läpän raotuksella

Ryypyn toiminta tietysti tarkastaa, automaattiset ryypyt on perseestä ja ne jumittaa...Sen voi korjata vaihtamalla se vaijeritoimiseen
__________________
KEHRUU-RACING

Viimeksi muokannut Punanenä : 24.11.2012 09:32
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.11.2012, 10:28
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Orkkis kaasari on kaput. Vaihdettu tilalle toisesta samanlaisesta pelistä kaasari tilalle. Se kaasari aivan ihme alipainehässäkkä. Aivan täynnä alipaineletkuja. Ongelmana on se että käy huonosti. N.2500 kierroksen kohdalla pätkii. Huiput n.80. Ei jaksa ylämäkiä edes mennä kunnolla. Nyt siis pitäs löytää joku mesta mikä osaa kaasareita vielä säädellä. Muinoin oli kaasutin expertti, mutta sekin on tietääkseni monta vuotta sitten lopettanut. Siellä ainakin ennen oli melkoinen kaasutin velho. Mut wanha patu ja hommalle ei ollut jatkajaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.11.2012, 10:41
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Ihan ekana vaihtaisin kaikki ne alipaineletkut. Onhan bensapumppu kunnossa ?
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
th400 säätöä peedro Tekniikka & Jutustelu 8 16.04.2012 14:14
kaasuttimen paineentasaus juice Tekniikka & Jutustelu 1 01.06.2008 13:03
SJ410, kaasuttimen korjaus sarja/korvaus kaasutin? Lehis Tekniikka & Jutustelu 3 12.11.2007 21:43
Syötön säätöä puuhapate Tekniikka & Jutustelu 11 11.04.2007 16:18
Syötön säätöä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 15 18.10.2006 21:17


Sivu luotu: 09:50 (GMT +2).