Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 17.08.2004, 06:29
jtammel jtammel ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.03.02
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 157
Perusasetus

Vinkki: Tilatkaa itsellenne AutoXray tai vastaava skanneri niin voitte itse ajella samoja diagnooseja mitä huollot. Auttaa jatkoa ajatellen. Itse sinnittelin aivan liian pitkään ennen kuin vihdoin ja viimein päätin hankkia tuon skannerin. Täytyy sanoa että kannattava ostos

IAC anturin vaihto on äärimmäisen helppo, joten ei kannata viedä liikkeeseen (IAC on kiinni läppäportin kyljessä). Tuleepahan autokin sitten tutummaksi. Samalla kannattaa suorittaa läppäportin puhdistus, sillä karstaantunut läppäportti aiheuttaa usein tyhjäkäynti häiriöitä.

Kun IAC on vaihdettu, läppäportti puhdistettu ja asennettu uusien tiivisteiden kera niin sitten seuraavaksi tyhjäkäynnin säätö sekä TPS sensorin säätö "base idle" asennossa.

Tuossa on mukavasti lauantai päiväksi duunia ja aika kuluu rattoisammasti parin bissen kera. Tuo remppa on tottuneella helppo suorittaa tunnissa mutta ensikertalaisella menee helposti pitempään kun tulee otettua hieman varoivaisemmasti.

--------------
1988 Corvette
Vastaa lainaten