Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 21.04.2013, 11:00
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Onko tässä nyt se sama vaiva kun joku suutin kusee paluuseen, ei siis sylinteriin.
Tämänhän sai käsittääkseni kokeiltua sillä että paluulinja irti starttailee, jos tulee kovasti naftaa joltain suuttimelta niin silloin vuotaa läpi.

Kaverin pakussa oli kans käynnistysongelma, yksi suutin vuosi paluuseen. Suutin vaihtoon ja taas lähtee käyntiin mistä ja milloin vain.

EDIT: puusilmä, suuttimet olikin jo vaihdettu... doooohhh...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 21.04.2013 11:02 Perustelu: tyhmä
Vastaa lainaten