Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Ja ihan ilman minkään merkin laseja,laitappa Gemsun tai Fordin lavalle se mitä laillisesti saa ja laita auto risti riipuntaan.  Muistista tuli Ylläs trophy -02 kun eräs f350 Fordisti ylitti pikku joen,jos löydät videon jostai ni katoppas ku se nousee sihen vasta penkalle! Ja lavalla ei ollu ku parisataa kiloo!
|
Tässä kohtaa pakko puolustaa geeämmää
http://www.youtube.com/watch?v=TKMQj...e_gdata_player
Makuasioista ei sovi kiistellä sanoi musti kun muniaan nuoli.
Itse ajan (silloin kun kortti on tallessa) gm-tuotteilla varsin tyytyväisenä ja kyykytän bemareita izuzun suunnitelema moottori laulaen (jossa nokka on lohkossa :-D ) hymyssä suin.
Tämän teen siksi että ne on just mun makuun, käyttiksenä nelivetopickkari jolla vedän vähintään 6vko/vuosi päivittäin yli 3000kg kärryä pääasiassa lumikelissä kaupungissa ja käytännön duunien ulkopuolella sen edustavuus riittää asiakaskäynneille (vaikka virallisemmillekin). Ja alv-vähennyskelpoinen kuorma-auto on yrittäjälle taloudellinen ratkaisu.
Käyttikseksi vaihtoehdot vähissä, tarvitsen kaupunkikäyttö/maantiemukavan auton, jossa reilusti voimaa (koska siitä mä tykkään

), 3500kg vetomassa, automaatti ja väh 5 istumapaikkaa. Mikään maasturi ei käy kun pitää paskaista ja korkeaa tavaraa kuskailla. Dodgella en tykännyt ajaa ja foorteissa järkyttää korjausyllätykset. Brittivehkeet... no se voima? Doppelisprintteri olisi vaihtoehto, jopa kokeilin mutta V6 kesyyntyi painavan kärryn kanssa täysin eikä automaatilla saa virallisesti 3500kg vetää.
Vapaa-ajalla kurvailen '59 caddyllä ihan vaan siksi kun vanhoista autoista tykkään eikä 50-luvun tojotissa, ooppeleissa tai foorteissa ole sitä voimaa, ei mukavuutta eikä varusteita.
Miksikö vuodatin kaiken tämän?
Siksi että ajan just niillä autoilla millä mä tykkään ja kun ne kaikki on omia ja maksettuja niin eikö se oo mun oikeus ilman että joku hiasemies viisastelee myyntimääristä tai kettutyttö kulutuksista?
Se joka tykkää ajaa hiluksilla ajakoon sillä ihan yhtä ylpeänä, se on ihan meidän jokaisen oikeus.