Gen1 pätkä pajero tuli hommattua ekaksi maasturiksi


aivan mukavan olonen kampehan tuo on jos ei katota lapion varresa vietettyä aikaa


syö vaan niin maan perkeleesti n. 25/100


Tiiän että ilman kuuleria männät lentää konepellistä läpi

mutta kun ei ole varraa siihen kuulerriin, eikä haluta vähentää syöttöä, kun kulkee niin mukavasti
