Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 29.03.2013, 16:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Noniin, täytyy varmaan sitten korjata se toinenkin Nyt kun ei ole klappia simpukassa, niin on kuitenkin liian herkkä ohjaus.. koitin tuon säädön kanssa, sai keskialueen välyksen aikalailla pois ja vähän tuohon "jäykkyyteen" vaikutettua, mutta ei kuitenkaan riittämiin. Piti vielä omakohtaisesti huvikseen koittaa millainen ohjaus tulee säätöjen äärilaidoissa - en voi suositella En oikein käsitä miten voi herkkyydessä olla noin paljon silti eroa vanhaan, koska sama määrä on ratin kierroksia laidasta laitaan nykyisessä XJ:n simpukassa ja ZJ:n simpukassa. Ehkä sitten tuossa ZJ:n simpukassa on vain niin pahoja sisäsiä vuotoja tjsp. että tehostimen paineet häviää johonkin

No mutta uusi tiiviste- ja laakerisarja tilaukseen ja fiksataan nyt sitten toi toinenkin, ei siellä ainakaan hammasrattaissa väljää ole, laakerit kyllä kuluneet ja stefoista vuotaa aineet ulos. Onpahan ainakin yhden kanssa harjoiteltu ja voi tämän hydroassistille rakennetun myydä jollekin sitä tarvitsevalle. Teen toki hydroassistille varauksen ZJ:n simpukkaankin
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 30.03.2013 21:42
Vastaa lainaten