Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ROCKY
Tevehys
No niin hirveä inspiraatio puuska iski ja aattelin laittaa mogin U2010 -52 ajokuntoon. Moottorin vaihto oli ekana kun alkuperäinen kone ollut käynnissä viimeksi kolkytvuotta sitten.
Vaihtomoottori (venemoottori) löytyi paikkakunnalta ja piti olla käyntikuntoinen, kahdessa jakopään rattaassa oli pienehkö hammasvaurio joten vahdoin ehjät tilalle.
Nyt sitten yritetty saaha kone käyntiin mutta huonoin tuloksin, lopulta meni hermot ja ostin starttipilottia. Lähtihän se käyntiin (yllättävän sievästi ilman turhia kolinoita) kone käy sievästi, mutta ilman pilottia normi hehkutuksen jälkeen ei muutako savuttaa ilman kunnon lupauksiakaa käynnistymisestä.
Puristukset mitattu 2 ja 3 sylinteri n,20 kg/cm2
1 ja 4 sylinteri n,16-17 kg/cm2 mittarin viisari käy 20 hujakoilla mutta ei lukitu sinne ?
Ajoitus tarkistettu (joutsenkaula) pitäis olla oikein
YKK tarkistettu
Venttiilien ajoitus tarkistettu myös välykset
Siirtopumppu vaihettu
Kansipahvi ei vuoda ainakaan vesitilaan
Huohotus on normaali
Ilmattu monta kertaa -> ei kerää ilmaa polttoaine linjaan tai en ainakaan ole löytänyt
Hehkut toimii
Nyt saa tietää/arvailla missä vika, oma veikkaus menee väljään pumppuun -> pehmeä käynti myöhästynyt suihkutus.
|
käytitkö hehkun pois ja tarkistit että lämpiää..? auton hehkut ei tahdo kestää oikeata pilottia..