Nostetaanpas tätäkin topicia, jos täältä vaikka löytyisi tietoa
Eli viimeviikolla vaihdettiin kytkinpaketti tuohon penariin.. Vanha kytkin alkoi luistamaan kun laitoin ahdonalaisen syötön toimimaan, vanha omistaja kun oli vetänyt alipaineen pumpun kanteen
Samalla vaihdettiin kampiakselin stefa ja silmälaakeri, eli vauhtipyöräkin oli pöydällä ihmeteltävänä, sen pinta oli ihan ok kunnossa ja välystä tuntui noin sentin verran (vissiin normaalia?).. MUTTA kytkin luistaa edelleen, mistä helvetistä tuo voi johtua? Vanhakaan levy ei ollut juuri kulunut, luultiin että asetelma olis väsyny ja siitä johtuis tuo luistaminen mutta nyt sekin uusi
Luistaa silleen että pienillä kierroksilla kun runttaa kaasun pohjaan, nousee kierrokset jonku sata rpm ja sitten lähtee vetämään.. Testin vuoksi kokeilin myös että 70kmh vauhtia ja 5. vaihteella urku auki -> luisti niin paljon että kytkin ei "tarttunut" ollenkaan