Viestiketju: toimivin älypuhelin?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.03.2013, 10:55
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juippa Näytä viesti
Oma 4ässä on tipahtanut kymmeniä kertoja autosta noustessani kun olen sen syliin unohtanut puhelun jälkeen. (en siis tietenkään puhu ajaessani ) Matkaa maahan kuitenkin on enemmän kun normi civicin penkistä kun tollasella jenkkilehmällä ajelee. Puol vuotta kesti sitä tiputtelua ilman naarmuja, sitten tuli ekat naarmut runkoon ja pari tipautusta myöhemmin halkesi takakuoren lasi.

Se lasi maksaa sen kympin ja sen vaihtaa 3 minuuttiin. Pidän puhelinta ylättävän kestävänä, silti tommonen armor case vois kyllä olla hyvä kaikessa extreme touhussa...
Olen kanssa sammaa mieltä, että Omppuluuri on yllättävän kestävä, siihen nähden mitä luulis!
Padi mulla kyllä otti kipiää, kun muija siivos eikä huomannu sitä sängyn päällä ja pudotti sen kulma eeltä lattiaan. Meni läsi säröille kulmasta. Pistin jesaria päälle, ettei ne sirut rupee tippuileen, ja rokkaa ihan ok. Tosin sekin saa ennen venekauden alkua armorin ympärilleen. Se on näes mulla veneessä plotterina. Ja toimii siinä hommassa ihan hiton hyvin.. Vielä kun joku keksis jonkun bluetooth kaiun siihen niin a`vot... ja vielä sellasen viistokaiun!!
Vastaa lainaten