Nyt näyttää hyvin vahvasti siltä että Jeepin alle vaihtuu hodarin akselit.
Taka-akselissa ei liene mitään erikoisempaa:
- vanhat kiinnikkeet pois ja Jeepin jousipedit ja iskarintapit tilalle
- kardaania varten tarttee varmaan ristikosta laipaks sovitteen
- lukon kytkentä paineilmalle, mikähän tuossa on tarvittava iskunpituus?
- käsijarru pitää kattoa miten tekee, ei varmaan muuta...?
Etuakseli onkin sitten vähän työläämpi:
- kaikki vanhat kiinnikkeet pois
- putki ympäri eli murikan pyöräytys kuskin puolelle
- tyhjennysproppu ja huohotus akselista oikeille paikoille
- kääntöpäiden pyöräytys ympäri ja oikeaan kulmaan
- perämurikan istutus uuteen asentoon
- lukon kytkentä paineilmalle, mikähän tuossa on tarvittava iskunpituus?
- jeepin jousipedit + iskarinkiinnikkeet putkeen
- nelilinkin kiinnikkeet putkeen
- panhardi kiinni putkeen
- raidetanko ja ohjaushilppeet akselin etupuolelle + linkki simpukkaan
- kardaania varten tarttee varmaan ristikosta laipaks sovitteen
- katsuria varten kallistuksenvakaimelle kiinikkeet

- muuta mahollista...?
Jossain vaiheessa pitäs vielä varmaan tekasta uudet vanteet, jos käyttäs noita Jeepin vanhoja ja vaihtas keskiöt niin sais ET:nkin samalla vauhdilla kohilleen.
Sitten alkaa välitysten vaihto (4.88:t vai kestäskö 5.29:t?) periin ja varmaan lonkkarit pitää laittaa jossain vaiheessa.
Löytyyköhän hodarin akseleihin muutossetti napalukoille? Helpottas kulutuksen suhteen ja muutenkin...