Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 01.03.2013, 19:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kelervotti Näytä viesti
Tietääseni se on kaikissa lukkoturbiini lootissa niin että lukko vapautuu kun koskee jarrupolkimeen
Jeps, näinhän se on. Tosin vähän laatikon älyboksista riippuen, jos on erillinen on-off katkaisija millä laittaa pakkolukkoon niin jää silti "jumiin". No, jarrupedaalissa se katkaisija varmasti on suurimmassa osassa ainakin vanhempia laatikoita, ja kun tuon lukon ohjausvirran saa vielä pedaalin katkaisijankin kautta kierrätettyä niin silloinhan ongelmaa ei ole

Lainaus:
itsellä on katkaisia juuri jarukatkaisialta lähtevässä karvassa niin että saan estettyä traileri perässä liijan aikaisen lukon kytkeytymisen jotta kone pysyy paremmin veto alueella raskaammassa käytössä kun pystyy ajamaan turbiinin stalia vasten tosin maastossa ja mäkisessä maastossa traileri perässä vaati hyvän öljyn jäähyttimen.
Eikö sulla kone ole suunnilleen optimialueella esim. kolmonen & lukko päällä? Vähentäisi oleellisesti öljyjen lämpiämistä ja toisaalta menovettäkin palaisi vähemmän, kun ei tarttisi tuolleen ajaa? Toki hyvä öljynjäähdytin on joka tapauksessa hyvä idea jos auto on raskaammassa käytössä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten