Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
eitossoomitäänjärkee.
Samalla logiikalla myös välitysten tiuhentaminen tekee kuormituspiikin ja turbiini rasittuu enemmän ja vehkeet hajoo. WTF?!
|
Ok, sovitaan sitten että muuntimen lukko hajoaa tai luistaa helpoiten isoimmalla vaihteella täyskaasulla kiihdyttäessä, eikä silloin kun ajat pikkuvaihteella metsässä. Voit ihan rauhassa itse koittaa, kerro sitten miten kävi
Itse olen kokeillut yhden Jeepin kanssa, enkä koita toistamiseen. Aika monet on tuntuneet toteavan saman, mitä lukituksen maastokäyttöön tulee. Oli siinä omat hyvät puolensa, ja sitä voi kyllä käyttää (esim. alamäissä tehokkaampi moottorijarrutus), mutta aika harkiten täytyy toimia jos tahtoo sen lukon pysyvän hengissä yhtään pidempään. edit: Maantiellä on kyllä hyvinkin käyttökelpoinen juttu, siellä en sitä koskaan saanut luistamaan. Kaupungissa toimii myös, kunhan muistaa ettei ihan joka paikassa kannata käyttää. Kuten joku jo aiemmin pähkäli, olisi ihan hyvä että ymppäisi jarrupolkimen yhteyteen systeemin, että jarrua painaessa aina avaisi muuntimen lukon. Ei jää sitten vahingossa päälle..