Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.03.2013, 17:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
eitossoomitäänjärkee.

Samalla logiikalla myös välitysten tiuhentaminen tekee kuormituspiikin ja turbiini rasittuu enemmän ja vehkeet hajoo. WTF?!

Ok, sovitaan sitten että muuntimen lukko hajoaa tai luistaa helpoiten isoimmalla vaihteella täyskaasulla kiihdyttäessä, eikä silloin kun ajat pikkuvaihteella metsässä. Voit ihan rauhassa itse koittaa, kerro sitten miten kävi

Itse olen kokeillut yhden Jeepin kanssa, enkä koita toistamiseen. Aika monet on tuntuneet toteavan saman, mitä lukituksen maastokäyttöön tulee. Oli siinä omat hyvät puolensa, ja sitä voi kyllä käyttää (esim. alamäissä tehokkaampi moottorijarrutus), mutta aika harkiten täytyy toimia jos tahtoo sen lukon pysyvän hengissä yhtään pidempään. edit: Maantiellä on kyllä hyvinkin käyttökelpoinen juttu, siellä en sitä koskaan saanut luistamaan. Kaupungissa toimii myös, kunhan muistaa ettei ihan joka paikassa kannata käyttää. Kuten joku jo aiemmin pähkäli, olisi ihan hyvä että ymppäisi jarrupolkimen yhteyteen systeemin, että jarrua painaessa aina avaisi muuntimen lukon. Ei jää sitten vahingossa päälle..

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 01.03.2013 17:18
Vastaa lainaten