Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 26.02.2013, 09:59
Pikkarainen:n Avatar
Pikkarainen Pikkarainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.08.12
Sijainti: Pyhäjoki
Viestit: 39
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis noista VAG-laisista olen ollut ulkona pari vuotta, ja "täysin ulkomuistista!", siis noiden hammashihan pyörien hinta oli muuta kuin"pyörä, kiila ja "kunkkupultti" kun kyse kuitenki vaan muutaman kympin sijotuksesta"

siis jos "muutama kymppi" pysyy alle sadan euron.

siis jos jollain on noita vag hammashihnapyöriä myynnissä kohtuuhntaan, siis vosi olla vaikka 100e noissa kalleimmissa, niin olisi kiinnostusta.

Ja täsmätietoa hinnoista ei ole(kun olin täysin tietämätön ongelmasta), niin jos noita VAG- pultteja myydään nokkaremmin vaihtoon muutamalla kymmenellä eurolla (siis täysi arvaus), niin joku tärkeämpi voi maksaa enemmän.

kierrätyksestä:

P.s Tuo vihreä VAG-aate, siis myydään asiakkalle kaikki iroitetut pultit yms.
Eikö olisi ympäristölle parempi, että se pakkauksen aukaisuun käytetty aika käytettäisi vanhojen silmaämääräiseen/taikka tarkempaan....
Siis minun mielestä on suunnittelu kukkanen, jos kaikki pultit pitää tuoda pakattuna nimenomaiselle varaosanumerolle, ja ne myydään takuun/kiinteän hinnan huollon ulkopuolella muutamalla eurolla asiakkaalle.

Itse ajelen henkilöautolla/maasturilla, rek. 1990, alkuperäinen suomi auto, ja yli 700tkm. turbodiesel ilman cooleria, ja 170 hv. (toyota lc hdj 80),

Ja tuolle museoikäiselle; pitää vaihtaa kannen- kiertokangen-runkolaakerien pultteja, mikäli on venynyt!

Omasta hodarista mittasin "tarkasti" nuo kiertokangen pultit;venymät oli olemattomat: kestää vielä muutaman "tarkastuksen"!
Tässä tarkotin sitä kampiakselin päähän tulevaa pientä vetopyörää, ja se ei tosissaan ollu kun sen pari-kolmekymppiä. Ne muut pyörät kyllä maksaa kohtuuttoman paljon..
Vastaa lainaten