Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 25.02.2013, 18:57
Pikkarainen:n Avatar
Pikkarainen Pikkarainen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.08.12
Sijainti: Pyhäjoki
Viestit: 39
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis jos hihna ei kestä VAG konsernin dieseleissä, niin syynä on paskasta materiaalista? tehdyt hihnapyörät, jotka kuluvat....
Ja niitä tosiaankin vaihdellaan, siis joillakin nuo hihnapyörät muodastaa suuremman kustannuserän huollossa kuin muut jakopää romppeet yhdessä
Ja jossain/joillain kestää koko auton iän, huonoimmillaan kuulemma joka toisessa hihnanvaihdossa.
Tosiaan nuistaki oli tarkotus mainita, ainaki se kampiakselin päähän tuleva nokkahihnan pyörä, kiila ja "kunkkupultti" pitäisi vaihtaa joka toisella remminvaihdolla. Ite oon vaihtanu joka kerta kun kyse kuitenki vaan muutaman kympin sijotuksesta ja hajotessaan tekee täystuhon.. Jännä muuten että Volvon (850) ohjekirjan mukaan nokkaremmin vaihto 120tkm välein ja Audissa oli 90tkm, mitähän lie Transporterin kirjassa sanotaan?

Vastaa lainaten