Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 24.02.2013, 12:48
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kesis Näytä viesti
Aattelin et jos vaik tutkis vähän tuota taka-akselia ja tekis sen pinjonin käännön.
Siis meinaatko että laitat pinionin osoittamaan suoran kohti jakolaatikon häntää? Varaudu sitten samalla ostamaan tuplaristikollinen takakardaani ja slip yoke eliminator kitti (tai tee itse), muuten saat aika todennäköisesti hampaita kalisuttavia ajokokemuksia kardaanivärinöitten takia

Lainaus:
Ensimmäinen huono uutinen,ei lukkoa.No sitä mä vähän epäilinkin,näköjään muuten
vaan sutis pihalla molemmilla ku on liukas ja kevyt auto,no ei se mitään.
On tuo kitkalukollinen murikka kuten ylläkin todettiin. Sitä en sitten tiedä onko siellä kitkapinnoista enää mitään jäljellä.. Mutta kytkettävä tai palalukko sinne kandee muutenkin laittaa, tai vaikka Detroitin truetrac jos enempi tiekäytössä on niin ei ole yksivetoinen taka-akseli. Mä laitoin itselle uudet alkuperäiset kitkapakat D44a:han (kun ei siihen juuri ole lukkoja saatavilla), jopa syvemmässä lumessa ajaessa ei välttämättä vedä molemmilla
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten