Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi
|
Siis tuohan on jo ammattisuojan alaista toimintaa.... on jatkunut todistettavasti jo ennen näitä syytteitä.
Siis näinhän tämä "paapominen" suomessa toimii.
Mutta jos kun meikäläinen menee ja selventää ostamani auton luovutusosan päivämäärää (siis auto ostettu 11pv ja ei saanut täti selvää että oliko 11 vai 17vp) siinä konttorin tiskillä, ja minä korjasin siinä tätin silmien edessä mustekynällä, niin meinasi soittaa poliisit! (asiakirjaväärennös?, allekirjoituksien jälkeen ei saa kuulemma lisäillä?) siis kukaanhan ei ole allekirjoittanut luovaria, mistä puuttuu jotain
Ihan kun joku olisi niin tyhmä, että haluais väärentää ostopäivän aikaisemmaksi! siis haluaa maksaa verot ja mahdolliset parkkisakot edellisen omistajan puolesta!
Piti alkaa oikein kunnon paperisotaan, ettei tullut kalliiksi. oli tuon 11.pv mukaan viimmeinen rekisteräintipäivä.
(siis pyytää omistajaa faksaamaan 2 todistajan allekirjoittama valtakirja, että minä saan kirjoitta luovutusosaan "Auton luovutuspäivä 11.xx.20xx" ja kahden todistajan nimmari vakuuttamaan että minä omakätisesti allekirjoitin tuon lisäyksen) Hoh Hoijaa.