Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo
Viimeks ku uuden pumpun ostin niin makso alta satasen (tais tulla Koskiselta Hartolasta) joten ihan hirveesti ei kannata vaivaa nähä niitten arpapumppujen kanssa. Toki saahan siitä tekemisen ja pettymisen ilot  . Mulla pitäis olla yx ehjä pumppu pisarasäiliöllä jossain, ja nimenomaan jossain. Se joutais kyllä mutta en kyllä kerkee sitä ettiä tänään ainakaan mistään, ja saattaa olla että se on päätynyt Tapsalle joten siinä tapauksessa sehän ei ole enää mun ja oon varmaan vielä velkaakin siitä Tapsalle.
|
Tähän tulokseen kans olen tullu. Eli eilen purin niitä "arpapumppuja" ja sit illalla katselin netistä hinta-tasoa.
Eli tänään työpäivän päätteeks US-partsiin ostoksille. Soittelinkin jo sinne jo ja varmistin, että pumppuja löytyy. Ajatushan on, että jos löytäis tuurilla vielä tuollaisen isommalla tuotolla olevan pumpun. Pumppu pitäs pystyy tunnistaan, kun peltikoppa, eli säiliö on pois, niin tuon pumpun päädyn kupin mallista.
Eli pieni tuottoisessa tuollainen kovera päätykuppi:
Ja isompi tuottoisessa pumpussa pitäs olla sitten kupera päädyn kuppi, eli tuollainen:
Mutta eilis iltaisen googlettelun ja piraten palstan lukemisen pohjalta vaikuttaa, että noita kuperalla kupilla olevia isompi tuottoisia pumppuja ei enään varaosana saa, vaan kaikki olis joittenki "roddailu" firmojen tekemiä, kuten esim tuollainen:
http://www.pscmotorsports.com/motors...p-w-o-can.html
Jos nyt ostais samalla uuden startinkin, kun toi nykyinen tuli "lainattua" Moggsterista. Niin ja moottorin kumityynyt, että saa palauttaa ne Petelle. Hitto ilmanputsarinkin olis voinu ostaa, kun olis joskus tullu otettua mitat vanhasta......noooh ehkä sen vielä huomenna ehtii, jos tänään sais muuten ohjauksen pelaamaan.