Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Väljät ristikot etukardaanissa? Auton alle vaan pyöritteleen ja heilutteleen kardaania. LT:ssä muinoin ainakin oli melkoinen tärinä päällä kun oli väljät ristikot.
|
Juuri näin oli myös itsellä B-koppasessa Rontissa kun alkoi juristella.
Tuo Aleksin kysymä ristikkonivel on lontooks U-joint, mutta valitettavasti en tiedä mistä tuo omaan tuli aikoinaan kun meni silloin myyjäliikkeen piikkiin.
Remontti meni ooppelin kautta, mutta kardaani kävi tasapainotettavana hiomossa. Voisit kysellä niveltä suoraan jostain hiomosta? Olikos tossa A-koppasessa joku tukilaakeri kans siellä edessä??
Korinkorotukseen voit käydä puslat laskemassa sieltä auton alta. Muista kattoo myös sinne puskurien sisään... Oliskohan B-koppasessa ollut noita 5kpl puolellaan?
Itsellä on Haynesin manuaali pelastanut monesta pulasta. Vaikkei lontoo ihan taipuisikaan, niin toimii myös toisin päin hiukan niinku sanakirja

Paras on kun isäukon 3.2V6 oli kansivaihdossa ja eihän ne liikkeen pojjaat saaneetkaan sitä enää käyntiin... Oireet kuulosti hiukan siltä kuin ei olisi ajoitukset menneetkään ihan putkeen ja lähetin s-postilla seikkaperäiset ohjeet Haynesista suomentaen ja kyselin et mahtoiko olla kaikki huomioitu...
Parin päivän päästä ukko soitti ja sano et olivat niillä ohjeilla saaneet vehkeen tulille