Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 06.02.2013, 07:46
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
Normaalissa jarrutuksessa jarrutetaan sähkömoottoria. Mekaaniset jarrut aktivoituvat vain tilanteissa, joissa tarvitaan enemmän jarruvoimaa.

No, Iltalehti on iltalehti - ihan Seiskan tasoa muutenkin
Mahtaa olla hienossa kunnossa esim jarrulevyt muutaman suolaisen talvikuukauden jälkeen, kun ollaan varovaisesti ajeltu ja sähköllä hidasteltu..


"Volvon plug-in-dieselhybridin toimintasäde hybridimoodilla voi olla jopa 900 kilometriä CO2-päästöjen ja päästöt ovat silloin 48 g/km ja keskikulutus 1,8 l/100 km."
Onkohan copypastessa tai google-kääntäjässä tullut tekstiin tuo ylimääräinen "CO2 päästöjen" vai onko autoaiheisissa artikkeleissa kiintiö CO2-ylistykselle joka tarvitsee täyttää?

"Ladataan ja lämmitetään kuljettaja voi halutessaan säästää akkuvoimaa, jotta hän voi myöhemmin ajaa pelkällä sähköllä esimerkiksi kaupungissa."
Kuljettajan esilämmitys - ensimmäinen laatuaan.
Onhan sekin tapa säästää sähköä, mutta vielä ladataankin sitä kuskia..

__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten