Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 31.01.2013, 23:12
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Thumbs up

Vikojen tutkiskelua.


Kaivelin viallisen jarrun auki ja selvis hyviä ja huonoja asioita vaan ei mitän musertavaa.

Keskilevyt on irroitettava jotta päästään teknikkaan käsiksi.


Levyt poistettu, johan rupes näkymään.


Vasen jarruputki puuttuu ja käsijarru on tehty osittain toimivaksi liinalla. Asia oli tiedossa jo ostettaessa. Ylempi jarruletkun pätkäkin oli kulunnut kuopalle jarruputkeen kihnutamalla. Enklannista saapi letkun.


Onneksi osat oli tallessa ja katkotusta putken pätkästä pystyi vielä tekemään toimivan.
Tosin etumainen jarrukenkä oli jo kulunut melkein niiteihin asti. Enklanista saa tilattua uutta kitkapintaa niiteillä.


Tutulta näyttää, Navan rakenne suunilleen sama kuin JEgoNEERin etunavassa, tosin hieman isompana.


Toimattoman sähköisen nopeusmittari/piirturin johto vyyhdillä ennen lootan kyljen anturiin kiinnittymistä. Tästä se on varman alettava tutkimaan vikaa? Edellinen omistaja sanoi että mittari rupeaa toimimaan kun on pakkasta -15 tai enemmän?? Missähän nämä on muuttettu piirturille kun tuossa vieressä jököttää edelleen käyttämättömänä nopeusmittarin vaijjeri jota ei sähkösessä tarvita?


Siitä se kuljetin pikkuhiljaa korjaantuu.

t. Ismo Ämmä

__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 31.01.2013 23:41
Vastaa lainaten