Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.01.2013, 20:54
wr-range:n Avatar
wr-range wr-range ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 30.10.07
Sijainti: mikkeli, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teme Näytä viesti
Niinojoo.. eihän tuo kyllä metrin(horisontaalisti) myöhemmin ois pahemmaksi muuttunu..? Aikasemmin ehkä..? Kisa on kisa ja jokainen suunnittelee ajoreitit ja ajo mahdollisuudet kykyjen mukaan. Toisinsanoen: onko pakko ajaa ittensä hengiltä? Tml:ssä nämä samat kaverit oli koko ajan tuli perseen alla ohittelemassa, kiireellä ei tuu kuin ruumiita..
Miksi se olisi aikaisemmin pahempi ollut ? vain alle metri vettä ja puskuri olis ehkä jäänyt
pinnalle.meillä päin rannassa on vähemmän vettä kuin 3:men metrin päässä. eikä sitä kukaan suunnittele ajavansa seuraavalla rastilla itseään ja muita tiimiläisiä
hengiltä ,jos rastille on renkaanjäljet selvästi näkyvissä ja jäälle ei ollut noussut vettä,niin
olisitko itse jättänyt hakematta ? kiitokset Ojalan tiimille kun veditte meidät sieltä ylös ,
ja pasille ja jannelle nopeasta narun laitosta,ja kiitokset myös 4x4parts.fi tiimille rampin
lainasta joitain tunteja myöhemmin siellä toisessa ojassa missä jää petti myös,ja takanaru
katkes kolme kertaa ja päästiinhän sit vinssaamaan teitä aikasemmin.
Kiitokset myös Tiinalle kartturin hommista ,hyvin osasit!
toisinsanoen tiimi toimi hyvin joka oli ensimäistä kertaa tässä kokoonpanossa ,mistä johtuen
luulen tietäväni että "teme"on erehtynyt pahemman kerran henkilöistä ja vois ottaa asioista selvää ennen kuin syyttelee ja arvostelee täällä .
ja tml:ssä me tehtiin aika paljon remonttia ja siellä oli kyllä kaasupillit käytössä mutta ei
persiin alla ja tiimikin oli vähän eri kokoonpano.
kiitokset myös jounille "pääponsoritallipäälikkö"
järjestäjiä en arvostele yksi iso ajoalue ei ole mun juttu.
ja meinas unohtua , puuhikselle kiitokset huollosta ja kuljetuksista.
t.p6 team loser kimmo

Viimeksi muokannut wr-range : 23.01.2013 21:27
Vastaa lainaten