Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 13.01.2013, 20:09
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

eihä se lättiskään ollu valmis viime shoussa mut meni täyvestä ku väärä raha

jos tää vaan sinne kelpaa ni mikä ettei. kiristetää vähä aikataulu ruuvvia vaan


tuommoset rimpulat hoiti taka jousien etummaisten kiinnikkeitten virkaa.
noitten alla muhinu ruoste + se että nui isojen kumien tuoma lisä stressi alustalle, porttaalien tuoma "vääntö" akseleille. vaikkakin traktion kuppilat tuleekin aattelin hiukan jäpäköittää kiinnityksiä..


rupiaa kestämään. tähäki piti survoo yks dimple reikä mie oon nyt iha myyty tolle turhien reikien tekemiselle painon säätöllisissä meisingeissä
uuven poikkipalkin suhrasin kans. vanha joutikin jo roskiin..


tuo putki jäi boxauksen sisään. tuost saa tökättyä jouselle pultin.


piti hiukan vasaroida runkoa et sai ees joteki käymää hyper kevyet ja vahvat dimple spömple osat hyi saatana minkä näkösiä hitsejä.. nooh empä mie mikää mig hitsari ookkaan


nuo menis sit seuraavaks auton alle kuha vaa saan hangesta kaivettua jouset.
tuon omissa etu jousis ei oo ku sen 2 lehtee. pitää saaha lisää lateja valmettia varten.

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten