Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.01.2013, 18:07
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Perusasetus

[QUOTE=joker;959507]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja porttaali pate Näytä viesti
Vaikka asia ei minulle kuulu eikös se menny näin että. Vanha cuppi halusi että ajetaan vain KILVELLISILLÄ autolla ""2013 säännöt"" eikä peli varaa annettu, tätä olivat henkeen ja vereen mieltä Paavo Leino, Petri möykkimäki ja Mylppy, jotka toiminnallaan rikkoivat vanhan cupin tiukalla mielipiteellään tahallaan. Niin että tuli nyt sitten se uusi cuppi :ns vanhat säännöt joita on hiukan helpotettu 95%:sesti samat kuin kaudella 2012 mielestäni vanhan cupin päätös olisi ajanut monia lopettamaan autojen katsastus ongelmien takia ja katsastus kulujen muutostöiden käyttömaksujen diesel verojen yms yms mitä rekisteröity auto vaatii.
Uusi cuppi on tasapuolinen käy niin kilvellinen kuin kilvetönkin.

QUOTE]

Vanhaan cupin päättäväänelimeen kuului 7 henkilöä. Mitenkä sitten kolme on saanut äänestyksissä tahtonsa läpi ja kaatanut CUPin (kaikkien kanta asiasta tarkistettiin)? Luultavasti joku muukin on ollut kilpiä vastaan ?

Onhan noitten autojen eteneminen parantunut maastossa näiden seitsemän vuoden aikana mitä olen kiertänyt CUPin kisoja. Punaisten kilpien kielto ehkä olisi voinut ehkä tasoittaa autojen etenemis eroja maastossa ???? Noin ainakin mulle muutama on sanonut voivat olla oikeassa tai sitten väärässä.
No montakos autoa protoluokkaan olisi jäänyt ilman punakilpiä?? Ei vissiin kovinkaan montaa ja silti protoluokan kärjessä on yleensä aina ollut Pylkkö katsastetulla Volvolla, miten tämä voi olla mahdollista???? Eikös se pitäisi kilvettömien autojen olla aivan ylivoimaisia, jos näin on niin miten Pylkkö on voinut pärjätä vuosikausia noin hyvin?????
Vastaa lainaten