Viestiketju: Toyota Runner
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 11.01.2013, 10:57
nelosnuhvi nelosnuhvi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.02.12
Sijainti: Rantasalmi
Viestit: 100
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reisrdok Näytä viesti
Tutun kuulloista, omasta unohdin katsoa auraukset korotuksen jälkeen ja oli mielenkiintoinen ajettava. Asfalttitiellä jos oli välillä lunta ja välillä kuivaa niin sai kaksin käsin pidellä ratista kiinni.

Camber kannattaa myös säätää kohdalleen, menee persiilleen korotuksessa.

Mielummin korottaisin korotuspaloilla kuin vääntösauvoja kiristämällä, helppo homma ja laillinenkin. Ja seuraavan kerran kun vaihtaa iskarit niin korotuspalan verran pidemmät.
Jeps, jos itsellä taito/aika riittäisi normi asetusten (vääntösauvat) mukaiseksi muuttamiseen, niin sen kyllä tekisin. Ei ole tullut ikinä moisten kanssa turattua, joten jääköön sellaiseksi..

Korotusta tarvitsisin lähinnä talvisin, mutta liekkö ero vakioon millainen, en tiedä..

Mutta pyöriensuuntaukseen siis mars!
Vastaa lainaten