Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.01.2013, 14:08
miksin miksin ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 05.01.13
Sijainti: Tku
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
...
Hoitomuotoina tautiin on käytetty mm. järjen puhumista muun merkkisten automiesten taholta. Vertaistuen käytöstä on keskusteltu ammattipiireissä, ja on todettu sen vain useinmiten pahentavan tilannetta.
...
No just sen takia mä kyselenkin täällä enkä Roverfriendsesissä.
Mut tää näyttää nyt pahalta, kun toyomiehetkin sanoo että se on muuten oikeen hyvä paitti että se on LR. Ihan noin mäkin olen ajatellut.

---

Kyllä tässä taitaa olla rima ihan oikeessa piikissä.
Tolle on siis tarve ympärivuotisena käyttöautona 5-hengen perheelle. DiscoII:n suuntaan ohjaa
1) isompi tavaratila. Tolle on käyttöä.
2) 7-paikkasuus, unohtu sanoa että toi on aika korkeella listalla.
3) vähän siviilimpi sisustus koska vaimo.
4) I-discojen tarjonta. Jos olis sisältäkin suht siistikuntosta ja ehjää I:ä jossain tarjolla niin mikä jottei vois hyvinkin harkita, mut kun noita ei enää näy olevan. Tai jos jollaan on niin ilmottaa heti.

Kesämökin käyttö vaan on muuttumassa ens talvesta alkaen ympärivuotiseksi, ja se on se pääasiallinen syy edes harkita LR:ää. *ristii sormet*
Ysilankku deekun vetokyvyt on kesäaikaan toistaseks olleet mun käyttöön ihan riittävät, mut satunnaista peräkärrin kiskomista hangessa ei sillä enää oikeen viitti.

slightly ot mut ysilankku deekun vetokyky ja maasto-ominaisuudet (kuormajousilla) on vajaavetoseksi hämmentävän hyvät. Kukkaan ei usko minkäkuntoista metsäautotietä pitkin sillä kiskoin vanhaa purettua savupiipua ja muuta purkutavaraa naapurin kanalan taakse eikä tehnyt heikkoakaan.

Viimeksi muokannut miksin : 06.01.2013 15:00
Vastaa lainaten