Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.12.2012, 18:39
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AP-1 Näytä viesti
Joo lisää infoo. Kansi halki, tiiviste rikki tai öljynlauhdutin puhki. Jos öljyä on paljon paisarissa niin tod. näköisesti se lauhdutin. Jos öljyä vain pinnalla niin epäilyt kansipahville. Voi myös olla sylinteri putki puhki puristus renkaiden alapuolelta, voi olla pienen pieni reikä josta mäntä "pumppaa" öljyä vesitilaan. Joka tapauksessa kansi pois. ja kone pitäs olla TD 41.
Mie kyllä ihan ensin vaihtasin ne öljynlauhduttimen tiivisteet, ennenku irrotasin kannen. Jos putki olisi halki, niin öljyt olisi harmaat, nesteet puhtaat, jos taasen kansi halki, niin nestettä vaan häviäisi.
Öljyä ei oikein muualla pääse yhteen suuntaan kun siellä öljyn lämmönvaihtimessa. Ja useissa muissa kuorma-autoissa korjaantuu ihan vaihtamalla sinne tiivisteet...
Vastaa lainaten