Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 19.11.2012, 19:20
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timoboy Näytä viesti
niimpä... ei kai tosin se takatuupparikaan toimi jos perä kuiva... tolla etuperän öljyillä nyt vaan kaks kertaa lähteny nelikko pysyy päällä, stefa vaa ei pidä öljyjä sisällä eikä ne öljyt sielt katoo minnee kun takavedolla ajelee.... jokin fiksu vois valaista asiaa..?
Eli vanha tuttu vaiva lienee kyseessä. Eli etuvatarien pronssiholkit on tiensä päässää ja sieltä öljyt valuu ensin kääntömaljaan ja sieltä sitten pihalle sotkien renkaan kyljet..???

Ensiapu on pitää huolta että siellä etuperässä on sitä öljyä,aina, eli tarkistus tarpeeksi usein. Ja sitten kun aika on kypsä niin vaihtaa tai vaihattaa ne pronssiholkit ja stefat sinne.
Oma kokemus antaa ajatuksen että kuumalla kelillä ne ölpät sieltä tuli ulos pyöri ne akselit tai ei. Talvella kun etuperä pyöri koko ajan niin kumma kyllä ne öljyt pysyi siellä sisällä.

Tästä on varmaan toisiakin mielipiteitä...

Vaan en kyllä keksi mitään yhteyttä miksi nuo asiat vaikuttaisi toisiinsa... Jos kyseessä olisi joku laite mihin liittyy englantilaista sähkötekniikkaa niin sitten kaikki olisi mahdollista.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi

Viimeksi muokannut Bj Andy : 19.11.2012 19:22
Vastaa lainaten