Viestiketju: Kannentiivisteongelma
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 15.11.2012, 00:08
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
silloin kun meidän HoTTikseen tehtiin konetta, niin yks Suomen viisaimmista HDJ moottorimiehistä (Timo P) sanoi, että muut tilkkeet ja laakerit tarvikkeina, mutta kannen tiiviste vain alkuperäisenä... tais maksaa toyo tiskillä pelkkä paffi 140 € tjsp.

Nyt tais olla 165e, tuo kansipahvi.

katoithan lovet samanlaisiks, eli saman paksusen tiivarin kuin olikin ? (EDIT: täähän lukikin tuolla)

Laskettu kasa, uskoin että tuolla puristussuhteen pudotuksellakin tuon metsälöydön saisi käyntiin, yli 700tkm ajettu pumppu "terveys/suorituskyky tarkastuksessa, koska pikkasen kerää pölyä kaulalle.. jne"

ja momentit putsatuilla pulteilla putsattuihin kierteisiin tietty ?
Yritin parhaani, toki en paineilmalla

kanavien pohjat kuivat ? siis kierteiden? pohjat puhtaat, ja kuivat? jokainen kannen pultti tuli pyöritettyä noin 5mm syvemmälle kuin normaali (kannen pultit taulussa)

ja 100 varmasti oikeat + 90 astetta + 90 astetta kaikkiin pultteihin ?
Kyllä!



jos ja kun niin teit, lie ainoa selitys "sinnepäin" tehty tiiviste...


aika harmi, etenkin kun ei oo pienitöisin kannentiivisteen vaihto hodarissa...
Pitäskö alkaa vaihtaan 500 km ajettuja stefoja, eeeiii kait?

No, tämä 2:n remontti ulottuu myös syöttöpumppuun,
Ja kun joku? aikanaan käytti koneen osina (huhu: mäntä vaihdettu?tsm?)
niin olipa pistänyt kampiaselin hihnapyörän pultin kiinni: hihnapyörässä on 6 kierrettä ilmastoinnin pyörän jälkeen, siis niihin kiinni, ja molempiin(3/4" vääntimen->) 2metriä vääntövartta, ja varttitunti lämpöä!
Vastaa lainaten