Kaverilla on nelivetonen omavalmiste rakvaattori. Kone ja laatikko etuvetoisesta Nissanista (kone ja laatikko pitkittäin), taka-akseli foortista ja etuakseli sekotus fiatia, bemaria ja ties mitä. Kulkee isoimmalla pykälällä jotain 80:ä ja pienimmällä vaihteella tyhjäkäynnillä kävelee ohi. Porttaaleja tai planeettavaihteita napoihin kaveri on suunnitellut, että saisi vetoakselit/nivelet kestämään. Nykyisellään eivät kestä pienillä vaihteilla aiheutuvaa vääntöä. Myös jotkut jykevämmät akselit voisivat tulla kyseeseen jos löytyisi riittävän kapeat, Suzukin akseleita kaveri jo katseli sillä silmällä.
Toisella kaverilla on samantyylinen vehje, kone on Volvon B20, laatikko 850 Volvosta, taka-akseli kavennettu 240:n, etuperä bemarista, etunavat 850:stä ja vetarit sekotus bemaria ja volvoa. Etuvetonivelet on tässä vehkeessä heikoin lenkki.
850 Tdi automaatti Volvos olis aika hyvä tekniikkapaketti, toki syöttöpumpun sähköohjaus aiheuttaa ylimääräistä päänvaivaa.
|