Minkäsmoinen jytkyvekotin oli kysees mihin gummit tulee, vaik olen pitkään lukenut tämän palstan juttuja ennen rekisteröintymistä, huonosti muistan millä muut ajelikaan...
Itsellä on yksi ajatus ollu, että kaikista muikeimmat talvigummit voi jättää väliin jotta jäisi tilaa ketjuille edes takarenkaisiin.
Ketjut on kuiteskin toistaiseksi vielä hankkimatta, ajatellu kuitenkin, että jollain Mafri Truck S:illä pärjäis jo sellasissa paikoissa mihin käyttöautoa on mielekästä viedä.
Aikaisemmat leikit on osoittanut, että hapettamalla eteneminen ei oikein ole mun juttu, ensinnäkin ei ole tehoa tarpeeks, auto kovilla, polttoainetta palaa kohtuuttomasti. Ketjut alle, niin pääsee ilman hapettamista. Tästä seuraa kuitenkin, että pitäs keksiä myös keino jolla pääsee poiskin jos jää ketjuilla jumiin...
|