Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 27.10.2012, 08:06
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Viestit: 209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Tätä juttua lukiessa tulee väistämättä siihen tulokseen, että vika ei ole auton tekniikassa vaan ratin ja selkänojan välissä. Kannattaisko opetella jarruttamaan oikein niin ajokki pysähtyy varmemmin. Jarrutustapa kerrottiin jo tuolla edellä Pumppaamalla kun näiden 2010-luvun autojen jarrut ei toimi oikein ja jos irrottelee sulakkeita järjestelmistä niin lopputulos saattaa johtaa juurikin siihen ettää päädyt tieltä pois vaikket haluaisikaan.

Jos siinä oikeesti on vikaa niin jätä se sinne korjaamoon pariksi päiväksi että voivat kokeilla sitä kylmänä ja käyttölämpimänä niin saattaa vika lopulta löytyäkin. Tehdastakuuhan siinä on joten maahantuoja maksaa
Jos sä polkaset jarrua risteykseen tullessa ja se menee lattiaa ilman, että auto juurikaan hidastuu niin pidätkö sen polkimen siellä lattiassa??? Minä en. Etenkin kun on oppinut, että toisella tai kolmannella polkaisulla jarrupolkimessa on jotain vastusta ja auton vauhti alkaa hiljenemaan. Tästä on tullut tapa aamulla pihasta lähtiessä painaa jarrua muutaman kerran. Kun sitä jarrua ihan paikallaankin seisoessa painaa sen 2-3 kertaa niin selvästi tulee polkimeen vastusta lisää. Vähän kuin vanhaan aikaan jolloin saattoi olla ilmaa jarruletkuissa.
Vastaa lainaten