Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dirtysalami
Eiköhän se ole tuo työkonekäyttö, mikä muuttaa hieman mitoitusasioita. Suotraktorissa ei ole yhtään väliä miten herkästi kone reagoi kaasun muutoksiin (joten ahtoputkistot voi olla kuinka valtavat tahansa) ja toisaalta voidaan tarvita hitaampia kaasunvirtausnopeuksia coolerin läpi jotta cooleri pystyy toimimaan tehokkaasti vähällä "ajoviimalla". Ja tietty kuormitus on melko julmaa tyyliin päivä kaasu pohjassa 30c helteessä.
Jos katsoo pelkästään tehoa, niin ei sen puoleen ole perusteita millekään 100m hormille. Kattoo jonkun nykyaikaisen 150-200hv dieselhenkilöauton konetilaan esim.. Ei mitään yhtäläisyyttä työkonekalustoon niillä pillimäisillä putkistoilla 
|
Pakko kysyä että millaisesta viiveestä on kyse ja millä perusteella??? Ja ihan saivartelun vuoksi ei vakavissaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|