Eli pari omakohtasta juttua:
Kannesta olen ottanut kevyesti sen 3 mm:n lastun pois, sekä vanhemmasta että uudemmasta kannesta ilman mitään suurempia luotettavuusongelmia. Kansien erot lähinnä kanavien muotoilussa, vanha on neliökanavilla ja uusi on pyöreillä kanavilla varustettuna. Ulkomuistista palotilan syvyys on laskettuna sen 17 mm ja puristukset silloin jossain 8.5 luokkaa. Samassa yhteydessä kannattaa rakennella uudet työntötangot että saa keinujen geometriat kohdalleen.
Tiedän myös tapauksen missä kantta laskettiin 5 mm, mutta jokin petti siitä. En tiedä mikä.
Tuo megan ja re85:n mahdollisuudet on kyllä käynyt mielessä tuohon vihriäisen jatkokertomukseen, mutta samaan syssyyn pitäisi värkätä myös solmu pakoputkeen että saisi kaikki hyödyt irti tuosta polttoaineesta. Mikäli en ole asiaa ymmärtänyt aivan väärin, niin kyseisellä aineella kärsii sitten käyttää enemmän autoja kuin ns. tavan bensalla.
Kannattaa hetken verran hakea palstalta uaz aiheisia topicceja, pitäisi löytyä ainakin yksi megaprojektikertomus jostain+kaikkea muutakin rakennukseen liittyvää juttua.
Älä edes haaveile mitään voorttin malmikasaa sinne pellin alle, ellei se satu olemaan veen muodossa...
Kyllä tuosta vakiokoneestakin saa ihan kelpo pelin aikaiseksi.